شعارهای حسینی محور مقاومت مردم غزه است | اخبار سیاسی

امام جمعه سیرجان گفت: امروز مردم مظلوم غزه در مسیر مقاومت خود در مقابل صهیونیست، درس ایستادگی و عدم تسلیم در برابر جنایتکار را از حسین‌بن علی آموخته‌اند. حجت‌الإسلام شیخ عباس مسلمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص فلسفه قیام امام حسین (ع) عنوان کرد: طبق فرمایش خود آن […]



امام جمعه سیرجان گفت: امروز مردم مظلوم غزه در مسیر مقاومت خود در مقابل صهیونیست، درس ایستادگی و عدم تسلیم در برابر جنایتکار را از حسین‌بن علی آموخته‌اند.

حجت‌الإسلام شیخ عباس مسلمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص فلسفه قیام امام حسین (ع) عنوان کرد: طبق فرمایش خود آن حضرت، هدف این قیام حق‌گرایی و امحاء باطل، ایجاد اصلاح در امت رسول خدا و امر به معروف و نهی از منکر بود، امروز نیز پس از قرن‌ها شاهدیم که خون اباعبدالله (ع) با وجود شیعیان و محبانش در اقصی نقاط جهان می‌جوشد و راهش ادامه دارد.

وی افزود: امروز تمام مردم جهان شاهدند که سفّاکان صهیونیستی با تسلیحات نظامی که آمریکا و کشورهای اروپایی برای رژیم پلید اشغالگر قدس ارسال می‌کنند، زنان، کودکان و مردم غزه را به خاک و خون می‌کشد.

امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: در چنین شرایطی ما شاهدیم که نهضت حسینی و شعارهای عاشورایی در رویداد جاویدان ‬‏قیام امام حسین (ع) علیه ظلم و ستم یزیدیان، الهام‌بخش بسیاری از حرکت‌های آزادی‌خواهانه از جمله مقاومت مردانه مردم غزه در برابر جنایات اسرائیل در جهان شده است.

حجت‌الإسلام مسلمی‌زاده عنوان کرد: امروزه مردم مظلوم غزه و فلسطین، در مقاومت جانانه خود در مقابل دشمن صهیونیستی درس ایستادگی و عدم تسلیم در برابر جنایتکاران صهیونیست را که از حسین‌بن علی علیه‌السلام آموخته‌اند، در جهان به نمایش گذارده‌اند.

وی افزود: فلسطینیان کودکان مظلوم و شهید خود را که در این جنگ نابرابر از دست داده‌اند، همچون امام حسين (ع) با افتخار روی دست می‌گیرند و این شهیدان را هدیه خود در راه خدا و مقدسات قلمداد می‌کنند.

امام جمعه شهرستان سیرجان تأکید کرد: همچنین پرچم پرافتخار «هیهات منا الذلة» که از اساسی‌ترین شعارهای عاشورا است امروز بر بالای دست مجاهدان فلسطینی می‌درخشد.

حجت‌الإسلام مسلمی‌زاده به برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین توسط شیعیان جهان اشاره کرد و افزود: این حرکت با شکوه و مانور بزرگ نشانه آمادگی مسلمانان برای ظهور منجی عالم بشریت است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین نماد اتحاد و همبستگی اجتماعی است که بازخورد بین‌المللی برای مقابله با تفرقه‌افکنی‌های استعمارگران دارد ضمن این‌که روح جدیدی به وحدت مسلمانان اسلام داده و قدرت محور مقاومت را به استکبارجهانی گوشزد می‌کند.

انتهای خبر/ طهماسبی


شعارهای حسینی محور مقاومت مردم غزه است

منبع:آرمـان
? شعارهای حسینی محور مقاومت مردم غزه است