شجاعی: ورزشکاران ایرانی در المپیک بدرخشند؛ فدراسیون گلف به کمک نیاز دارد!

نذیر کرمان: نایب رئیس فدراسیون گلف با اشاره به حضور ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس و شرایط این فدراسیون، گفت: ورزشکاران باید با روحیه بالا وارد میدان شوند و از آنها به موقع تجلیل شده تا در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشند. شرایط فدراسیون گلف فریده شجاعی با بیان اینکه فدراسیون گلف از نظر […]

نذیر کرمان: نایب رئیس فدراسیون گلف با اشاره به حضور ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس و شرایط این فدراسیون، گفت: ورزشکاران باید با روحیه بالا وارد میدان شوند و از آنها به موقع تجلیل شده تا در المپیک بهترین عملکرد را داشته باشند.

شرایط فدراسیون گلف

فریده شجاعی با بیان اینکه فدراسیون گلف از نظر مالی ضعیف است و امکانات کمی در اختیار دارد، گفت: رییس فدراسیون با عشق و علاقه کار را پیش می‌برد و ما هم به نوبه خود به این مجموعه کمک می‌کنیم.

نیاز به همگانی کردن گلف

وی با اشاره به چهار بخش مختلف در گلف، گفت: با همگانی کردن این بخش‌ها می‌توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

مشکلات مجموعه انقلاب

نایب رئیس فدراسیون گلف در ادامه به مشکلات مجموعه انقلاب اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکل این مجموعه هنوز حل نشده و بچه‌های ما برای مسابقات به آیلند میروند که مسافت خیلی طولانی دارد.

امید به حضور در قهرمانی آسیا

شجاعی در پایان گفت: ملی پوشان گلف در صورتی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کرده و رنکینگ خود را ارتقا دهند، می‌توانند در قهرمانی آسیا شرکت کنند.

هشتگ‌ها:

#المپیک #ورزشکار_ایرانی #گلف #فدراسیون_گلف #نذیر_کرمان

لینک‌های مرتبط:

فدراسیون گلف از نظر مالی ضعیف است

منبع: بــرنا
? فدراسیون گلف از نظر مالی ضعیف است