سینا پارسیان خواننده موسیقی پاپ مجوزدار شد

  به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «کبوتر» اولین قطعه سینا پارسیان که پیش از این به عنوان شاعر، ترانه سرا، خواننده و آهنگساز به صورت غیر مجاز و بدون نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کرد. قرار است قطعه «کبوتر» امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ توسط شرکت فرهنگی هنری […]



 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ «کبوتر» اولین قطعه سینا پارسیان که پیش از این به عنوان شاعر، ترانه سرا، خواننده و آهنگساز به صورت غیر مجاز و بدون نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کرد.

قرار است قطعه «کبوتر» امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» منتشر شود.

این قطعه مانند قطعه‌هایی که این خواننده در پنج سال گذشته منتشر کرده است، با شعر و ترانه خود او ساخته شده است و هنوز خبری منوط به این که آهنگساز و تنظیم کننده آن چه کسی است، اطلاع رسانی نشده است.

در کورس منتشر شده این قطعه آمده است:
«کبوتر دلم از لب بوم دلت نمی‌پره
بی خود سنگ می‌زنی به پرم
چشات در باغ سبز به والله
عشق یعنی خودت، بیا درد چشات به سرم

می‌خرم، نازت رو هر چقدرم که بگی
پشت سرم هر چی بدم که بگی
زندگی با تو یعنی زندگی‌
می‌برم، تو رو تا بالای ابر سیاه
تو فقط هیچی نپرس، تو بیا
عاشقتم، آره خیلی زیاد»

به گزارش نذیر کرمان؛ سینا پارسیان همکاری‌های متعددی به عنوان آهنگساز و ترانه سرا با خواننده‌هایی همچون سالار عقیلی، رضا صادقی، شادمهر عقیلی، محمد علیزاده، حمید عسکری و… داشته است و در فضای مجازی با اجرا‌های زنده کار‌های خود  و کاور خواننده‌هایی چون محمدرضا شجریان، محسن چاوشی و… و قطعه‌های خود که می‌توان به مجموعه چهارگانه «کشتی»، «قطار»، «مستی»، «وقتی نیستی»، «خاک»، «عصای موسی»، «شیرین»، «زهر چشم»، «زهره»، «اصرار» و… اشاره کرد.

این خواننده قرار است بعد از این فعالیت خود را در شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» ادامه دهد که در حال حاضر با خواننده‌هایی، چون سیروان خسروی، احسان خواجه امیری، بهنام بانی، بابک جهانبخش و گروه ایهام همکاری می‌کند.

سینا پارسیان در ادامه قطار خواننده‌هایی مانند امیر عظیمی، آرمین زارعی، معین زندی و… است که بعد از سال‌ها فعالیت غیر مجاز، به صورت رسمی فعالیت خود را در ساختار موسیقی ایران ادامه می‌دهد و به احتمال فراوان به زودی با کسب مجوز قطعه‌های پیشین و انتشار قطعه‌های جدید روی استیج هم می‌رود تا با مخاطبان خود هم‌صدا شود.

انتهای پیام/

 


سینا پارسیان خواننده موسیقی پاپ مجوزدار شد

منبع: بــرنا
? سینا پارسیان خواننده موسیقی پاپ مجوزدار شد