سفر مشاور ارشد رئیس جمهور به شهداد

صبح امروز مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ آیت الله تقوی ، مشاور ارشد رئیس جمهور در حوزه روحانیت و حوزه با هیات همراه وارد شهداد شد. به گزارش فت فتو صبح امروز مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ آیت الله تقوی ، مشاور ارشد رئیس جمهور در حوزه روحانیت و حوزه و هیات همراه وارد شهداد شد . […]

صبح امروز مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ آیت الله تقوی ، مشاور ارشد رئیس جمهور در حوزه روحانیت و حوزه با هیات همراه وارد شهداد شد.

به گزارش فت فتو صبح امروز مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ آیت الله تقوی ، مشاور ارشد رئیس جمهور در حوزه روحانیت و حوزه و هیات همراه وارد شهداد شد .

وی در جمع کثیر مردم شهر شهداد در حرم مطهر حضرت امام زاده زید علیه السلام گفت : درخواست اصلی مردم شهداد که ارتقا بخش به شهرستان می باشد را به ریاست محترم جمهور منتقل می کنم.

آیت الله تقوی افزود : شهداد یک شهر جالب و زیبا دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه گردشگری و کشاورزی می باشد و باید از منابع موجود در شهر های شهداد و اندوهجرد نهایت بهره را برد و صنعت کشاورزی و دامداری منطقه را با توجه به علم روز ارتقا داد.

مشاور ارشد رئیس جمهور در بخشی از سخنانش با اشاره به قدرت نظامی ایران در بعد جهانی تصریح کرد:ایران به عنوان یک قدرت در برابر تمام ابرقدرت ها ایستاده و اگر اراده کند می تواند ظرف مدت دو هفته بمب اتم بسازد اما هرگز به دنبال آن نیستیم.

در پایان خواسته مردم شهداد که ارتقا بخش به شهرستان و همچنین دوبانده شدن محور گردشگری شهداد –کرمان  است در قالب طومار مردمی توسط شورای اسلامی شهر شهداد به مشاور ارشد  و نماینده رئیس جمهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/ رسول




سفر مشاور ارشد رئیس جمهور به شهداد

منبع:آرمـان
? سفر مشاور ارشد رئیس جمهور به شهداد