سرمربی هندبال مس کرمان: برای جام باشگاه‌های آسیا برنامه داریم + فیلم | خبر کرمان

کرمان – نذیر کرمان – سرمربی تیم هندبال مس کرمان که صدرنشین لیگ برتر است، گفت: همه تمرکز ما روی لیگ برتر بود اما برای جام باشگاه‌های آسیا هم برنامه ریزی داشتیم و تمامی رقبا را آنالیز کردیم. دریافت ۱۰ MB به گزارش نذیر کرمان، دانیال امینایی عصر دوشنبه پس از پیروزی مس کرمان مقابل […]



کرمان – نذیر کرمان – سرمربی تیم هندبال مس کرمان که صدرنشین لیگ برتر است، گفت: همه تمرکز ما روی لیگ برتر بود اما برای جام باشگاه‌های آسیا هم برنامه ریزی داشتیم و تمامی رقبا را آنالیز کردیم.


دریافت
۱۰ MB

به گزارش نذیر کرمان، دانیال امینایی عصر دوشنبه پس از پیروزی مس کرمان مقابل گیتی پسند اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر کشور در جمع خبرنگاران افزود: تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا چند ملیتی و از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار هستند که هزینه زیادی می‌کنند اما ما هم می‌رویم که در آسیا بجنگیم و با تمامی تیم‌ها محکم بازی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: زمان اندکی برای آماده سازی تیم مس همچنین بازی‌های سنگینی در طول فصل لیگ برتر داشتیم و نتوانستیم تمرکز کافی را روی بدنسازی بگذاریم اما امیدوارم کار را در این مسابقات به خوبی پیش ببریم.

سرمربی هندبال صنعت مس کرمان با قدردانی از حمایت هواداران گفت: با تمامی توان برای بازی‌های بعدی می‌جنگیم.

فشار روانی بازیکنان

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: بازیکنان زیر فشار روانی خیلی خیلی زیادی بودند اما هر روز بهتر شدند و دیدید که در بازی این هفته مقابل گیتی پسند به مراتب خوب بودند.

امینایی افزود: گیتی پسند تیم خوبی است و ۲ بازی با اختلاف یک امتیاز باخته بود، کادر فنی بسیار خوبی دارد و خداروشکر این بازی را خوب بازی کردیم و برای آسیا آماده شدیم.

تیم هندبال صنعت مس کرمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ مقابل گیتی پسند اصفهان به پیروزی رسید تا با هشت امتیاز، صدرنشین این لیگ شود.


سرمربی هندبال مس کرمان: برای جام باشگاه‌های آسیا برنامه داریم + فیلم

منبع: نذیر کرمان
? سرمربی هندبال مس کرمان: برای جام باشگاه‌های آسیا برنامه داریم + فیلم