سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این‌که سازمان سرمایه‌گذاری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه‌گذاری تلاش کنیم،گفت:«سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند و باید تبصره‌های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود». امیر حسن‌زاده در نشست کسب […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان این‌که سازمان سرمایه‌گذاری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای استان بوده و لازم است برای تسهیل مجوزهای سرمایه‌گذاری تلاش کنیم،گفت:«سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند و باید تبصره‌های اجرایی نیز در مسیر قانونی جلو برده شود».

امیر حسن‌زاده در نشست کسب و کار سرمایه‌گذاری خارجی استان کرمان خطاب به دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از سرمایه‌گذاران اظهار کرد:«دنیای کنونی،دنیای تجارت و ارتباطات تجاری است. سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در کنار هم باید فعالیت داشته باشند و در بخش‌های گردشگری‌،کشاورزی و معدن که بهترین موارد سرمایه‌گذاری استان هستند،این ارتباط تجاری همواره ‌برقرار شود».

به گزارش فردایکرمان به نقل از ایسنا کرمان،مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه با ارائۀ گزارشی از روند کسب و کار سرمایه‌گذاری خارجی در استان گفت:«از مسائل مهم کشور،رفع مشکلات در مسیر دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در درگاه ملی مجوزهای سرمایه‌گذاری است».

صادق سلطانی‌نژاد بیان کرد:«از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که در این مسیر ما را همیاری کنند و اگر مشکلاتی در دستگاه‌های اجرایی مغایر قانون است،معرفی نمایند تا رسیدگی شود». /پ

سلطانی‌نژاد در ادامه افزود:دستگاه‌های اجرایی که توان حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی‌ در بخش‌های کشاورزی،صنعت و معدن را دارند،اعلام آمادگی کنند تا بتوانیم با ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذار،طرح‌ها را به مرحله اجرا برسانیم.




سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند

منبع:خبر کرمان
?

سرمایه‌گذار نباید در مسیر اداری و دریافت مجوزها معطل بماند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی