ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی ۶ ماه آینده در عنبرآباد

فت فتو/کرمان فرماندار عنبرآباد از ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی شش ماه آینده در این شهرستان خبر داد. یزدان افشاری پور ۱۸ دی ماه در جلسه شورای مسکن شهرستان عنبرآباد با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی به بانک های عامل گفت: مدیران بانک ها براساس ضمانت های مورد درخواست متقاضی مندرج […]

فت فتو/کرمان فرماندار عنبرآباد از ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی شش ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

یزدان افشاری پور ۱۸ دی ماه در جلسه شورای مسکن شهرستان عنبرآباد با اشاره به ابلاغ پرداخت تسهیلات ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی به بانک های عامل گفت: مدیران بانک ها براساس ضمانت های مورد درخواست متقاضی مندرج در دستور العمل مربوطه حداکثر همکاری را با مردم داشته باشند تا در شش ماه آینده فرایند ساخت واحد های مسکونی در حوزه شهری و روستایی تکمیل شود.

وی با اشاره به مسائل پیش رو در ضمانت های بانکی از بانک های عامل خواست برای افرادی که با مشکل ضمانت مواجه هستند ضمانت زنجیره ای را بپذیرند.

فرماندار عنبرآباد در ادامه به بررسی مسائل پیش رو جهت ساخت ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح مسکن ملی پرداخت و از دستگاه‌های متولی خواست در اسرع وقت نسبت به صدور سند واحدهای مسکونی ساخته شده اقدام نمایند.

وی تسریع روند اعطای تسهیلات در بخش مسکن را خواستار شد و گفت: متقاضیان نباید معطل بروکراسی اداری باشند و مدیران بانک باید در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام




ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی ۶ ماه آینده در عنبرآباد

منبع: ایـسنا
? ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی طی ۶ ماه آینده در عنبرآباد