زندگی نخستین شهید مدافع سلامت جنوب کرمان مستند می‌شود

جیرفت – فت فتو – نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ساخت مستند زندگی ناصر رییسی نخستین شهید مدافع سلامت جنوب استان کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو ، حجت‌الاسلام امان الله علیمرادی روز شنبه در دیدار با خانواده این شهید مدافع سلامت اظهار داشت: طی هماهنگی با صدا و سیما […]

جیرفت – فت فتو – نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ساخت مستند زندگی ناصر رییسی نخستین شهید مدافع سلامت جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو ، حجت‌الاسلام امان الله علیمرادی روز شنبه در دیدار با خانواده این شهید مدافع سلامت اظهار داشت: طی هماهنگی با صدا و سیما مرکز کرمان مقرر شد مستندی از زندگی و فعالیت های این شهید مدافع سلامت در جیرفت ساخته شود.

وی تصریح کرد: یکی از نکات مهم و  قابل توجه این است که شهید ناصر رییسی پس از شیوع ویروس کرونا دست از این عرصه نکشید و با روحیه‌ای جهادی به مبارزه با این ویرس منحوس ادامه داد تا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علیمرادی  گفت: شهدای مدافع سلامت که در راه نجات بیماران و مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند در پیشگاه خداوند متعال سربلند و تلاش های این مجاهدان ستودنی است.

وی با بیان اینکه کادر درمان همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با روحیه و انگیزه جهادی برای نجات جان بیماران در حال خدمت هستند افزود: کادر بهداشت و درمان امروز در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار هستند.

شهید رییسی پرستاری بود که سال گذشته پس از ابتلا به ویروس کرونا به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت جنوب استان کرمان جان خود را در مسیر بخشیدن زندگی به همنوعان فدا کرد.




زندگی نخستین شهید مدافع سلامت جنوب کرمان مستند می‌شود

منبع:ایرنـا
? زندگی نخستین شهید مدافع سلامت جنوب کرمان مستند می‌شود