زمان پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین در استان کرمان اعلام شد

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام از ۶ مردادماه خبرداد و گفت: ۱۰ روز قبل از آغاز ماه صفر پیش‌فروش بلیت‌های اربعین آغاز می‌شود و تا پایان صفر نیز ادامه خواهد داشت. علی عبداللهی امروز […]



نذیر کرمان/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان از پیش فروش بلیت اتوبوس‌های برون شهری ویژه اعزام زائران اربعین حسینی علیه السلام از ۶ مردادماه خبرداد و گفت: ۱۰ روز قبل از آغاز ماه صفر پیش‌فروش بلیت‌های اربعین آغاز می‌شود و تا پایان صفر نیز ادامه خواهد داشت.

علی عبداللهی امروز اول مرداد ماه با اشاره به این که از ۶ مردادماه بلیت‌های اتوبوس اربعین حسینی از طریق اینترنت به فروش خواهد رسید، اظهارکرد: با تکمیل شدن ظرفیت مقصد، مسافران می‌توانند با ثبت نام در لیست انتظار بلیت اتوبوس، براساس اولویت سرویس فوق‌العاده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان، پیش‌فروش بلیت در ایام اربعین در سال‌های قبل به‌ صورت محدود انجام می‌شد، اما اربعین امسال لازم است با کمک ناوگان اتوبوسی در اختیار معادن و کارخانجات رفع شود.

طبق اعلام وی، زائران در سفر رفت اربعین از مبداء استان کرمان به مقصد مرزهای شلمچه و چذابه جابه‌جا می‌شوند و در سفرهای بازگشت نیز از مبدأ این مرزها به این استان جابه‌جایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام


زمان پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین در استان کرمان اعلام شد

منبع: ایـسنا
? زمان پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس اربعین در استان کرمان اعلام شد