زارع: به تعطیلات نیاز داریم/ تعهد دلیل اصلی برد ملوان بود | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی ملوان بندرانزلی می‌گوید تیمش از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار نداشت. به گزارش نذیر کرمان، مازیار زارع در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: فکر می‌کنم همه با من هم‌عقیده باشند که در این بازی مستحق برد بودیم. یادم نمی‌آید که در طول بازی موقعیتی به تیم گل‌گهر […]



سرمربی ملوان بندرانزلی می‌گوید تیمش از لحاظ بدنی در شرایط ایده آلی قرار نداشت.

به گزارش نذیر کرمان، مازیار زارع در نشست خبری بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: فکر می‌کنم همه با من هم‌عقیده باشند که در این بازی مستحق برد بودیم. یادم نمی‌آید که در طول بازی موقعیتی به تیم گل‌گهر داده باشیم.

او ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و ۲ موقعیت می‌توانست گل شود که از دستشان دادیم.

زارع گفت: بزرگ‌ترین برد ما تعهدی است که در یکسری بازیکنان ایجاد شده است. امید نورافکن در راس این تعهدات است‌. در تمرینات این نکه را دیده‌ام و نشان می‌دهند که علاقه دارند بیشتر یاد بگیرند.

سرمربی ملوان گفت: فکر می‌کنم از لحاظ بدنی به یک تعطیلات نیاز داریم. به بازیکنان گفتم که از چهره هایشان می‌خوانم در زمین چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم چیزی که در ذهنمان است را به بازیکنان القا کنیم و مطمئنا این روند بهتر خواهد شد.

او گفت: از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی نداشتیم اما از این برد خوشحال هستم. از یک جایی به بعد هواداران تیم را هُل دادند. از دقیقه ۷۰ به بعد کسب امتیاز کار هواداران بود.

زارع درباره انتخاب نورافکن به عنوان کاپیتان ملوان بیان کرد: تعهدی که از امید نورافکن در تمرینات دیدم باعث شد تا خودم را راضی کنم او می‌تواند کاپیتان باشد. به بازیکنان گفتم از فردا باید برای بازی بعد تلاش کنیم.

سرمربی ملوان درباره ماهان سلیمی گفت: سلیمی در رده نوجوانان بود که تصمیم گرفتم او را به بزرگسالان بیاورم. سال گذشته در بازی ها حضور داشت و امروز هم تلاش کرد و باید بیشتر از این تلاش کند.

زارع درباره بازی با استقلال گفت: بازی با استقلال و پرسپولیس حساسیت خودش را دارد. باید از فردا تلاش و آنالیز کنیم و امیدوارم دست پر برگردیم.

انتهای پیام


زارع: به تعطیلات نیاز داریم/ تعهد دلیل اصلی برد ملوان بود

منبع: ایـسنا
? زارع: به تعطیلات نیاز داریم/ تعهد دلیل اصلی برد ملوان بود