رکورد بی سابقه افزایش مصرف برق در کشور | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایلنا،  مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه میانگین رشد مصرف برق در ١٠ سال گذشته  ۴.٧ درصد بوده است، تصریح کرد،: این در حالی است که امسال برای نخستین بار رشد ٨.۵ درصد را تجربه می کنیم که رشد بسیار سنگینی است. وی با تقدیر از همه پرسنل صنعت […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایلنا،  مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه میانگین رشد مصرف برق در ١٠ سال گذشته  ۴.٧ درصد بوده است، تصریح کرد،: این در حالی است که امسال برای نخستین بار رشد ٨.۵ درصد را تجربه می کنیم که رشد بسیار سنگینی است.

وی با تقدیر از همه پرسنل صنعت برق و همچنین مشترکان در سراسر کشور، گفت: خوشبختانه مشترکان در سال جاری همکاری خوبی داشته‌اند به طوری که ۴٠ درصد از مشترکان مشمول پاداش صرفه جویی شدند و یک سوم از این تعداد، قبض برق خود را به واسطه کاهش مصرف برق، رایگان کرده اند.

مدیرعامل توانیر در ادامه به تداوم افزایش دما در هفته آینده نیز اشاره کرد و خواستار تداوم همکاری همه مشترکان به ویژه مشترکان خانگی در صرفه جویی مصرف برق شد.

وی ادامه داد: مشترکان صرفا با تنظیم کولرهای گازی روی ٢۴  درجه، استفاده از کولرهای آبی روی دور کند و عدم استفاده از وسایل پر مصرف در فاصله ساعات ١٣ تا ١٨ می توانند به صنعت برق در تامین انرژی مطمئن و پایدار کمک کنند.


رکورد بی سابقه افزایش مصرف برق در کشور

منبع: اصلاحات نیوز
? رکورد بی سابقه افزایش مصرف برق در کشور