رژیم صهیونیستی مهمان‌کش را پشیمان می‌کنیم | اخبار سیاسی

ائمه جمعه استان کرمان به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اشاره و تاکید کردند: رژیم صهیونیستی و حامیانش در منطقه را پشیمان خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه […]



ائمه جمعه استان کرمان به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اشاره و تاکید کردند: رژیم صهیونیستی و حامیانش در منطقه را پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد و در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و همچنین ترور شهید اسماعیل هنیه و تاکید بر خون‌خواهی این شهید عزیز اشاره کردند.

امام جمعه شهرستان نرماشیر: رژیم صهیونیستی مهمان‌کش را پشیمان خواهیم کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر منصفی در خطبه‌های این هفته شهرستان نرماشیر، بیان کرد: برای خود توشه آخرت جمع کنیم، تقوای الهی داشته باشیم.

وی افزود: دشمن وقتی می‌بیند، جنگ نظامی و جنگ سخت برای آن‌ها، خسارات وارد می‌کند، از جنگ نرم استفاده می‌کند.

خطیب جمعه نرماشیر گفت: شهید کسی است، برای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی و انقلاب می‌رود و از جان خود می‌گذرد.

منصفی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و مهمان‌کش، قطعاً پاسخ این جنایت را خواهد دید، پشیمان خواهد شد.

وی گفت: آمریکا و اروپا که حرف از حقوق بشر می‌زنند، هرجا که به نفع خودشان باشند، نظر می‌دهند.

امام جمعه نرماشیر بیان کرد: افراد صالح و متدین باید روی کار بیایند تا برای مردم خدمت کنند.

منصفی تصریح کرد: رئیس جمهور اگر به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) که در مراسم تنفيذ گفته شد، گوش دهد، قطعاً موفق خواهد شد، دولت چهاردهم باید به معیشت و سفره مردم بیش‌تر توجه کند‌، کارهای دولت قبل را ادامه دهد تا مردم دغدغه معیشتی نداشته باشند.
 

امام جمعه شهرستان بم: تنها راه پیروزی مقاومت و ایستادگی است

حجت‌الاسلام قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: در آستانه اربعین حسینی هستیم و برای پیاده‌روی اربعین آماده می‌شویم، مهم‌ترین اصل موکب‌ها مردمی بودن آن‌هاست.

خطیب نماز جمعه بم بیان کرد: در بازه معرفی وزرای دولت به مجلس شورای اسلامی هستیم، از رئیس جمهور و نمایندگان انتظار می‌رود افرادی را تایید و معرفی کنند که ولایت‌مدار، کارآمد و شاخص‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: تنها راه پیروزی در برابر جبهه کفر و باطل طبق آیه قرآن کریم مقاومت و ایستادگی است؛ مردم فلسطین درک کردند که تنها راه مبارزه ایستادگی و مقاومت است و شهادت را انتخاب کردند.

دانشی در پایان خطبه دوم گفت: رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که خون‌خواهی مهمان ما انجام خواهد شد، تمامی سران کشورهای دنیا در انتظار حمله و انتقام سخت ما از کشور جعلی اسرائیل هستند.
 

امام جمعه شهرستان جازموریان: خون‌خواهی شهید هنیه حق مسلم ما است

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جازموریان به ترور شهید اسماعیل هنیه اشاره و اظهار کرد: امروز انتقام خون شهید اسماعیل هنیه خواسته و مطالبه به‌حق مردم ایران و جهان است.

وی افزود: امروز مردم از درون از مهمان‌کشی صهیونیست‌ها خشمگین هستند گرچه با جریان طوفان‌الأقصی و وعده صادق اول امیدوار شده و اقتدار ملی، قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه و فرامنطقه احساس کردند.

امام جمعه جازموریان، ادامه داد: جنایت نابخشودنی رژیم غاصب صهیونیستی احساسات مردم را جریحه‌دار کرده چرا که مهمان ما را مورد حمله قرار دادند.

صادقی خواسته مردم را اجرای وعده صادق دو عنوان کرد و گفت: امروز در ساحت جهانی قدرت‌های اسلامی و غیر‌اسلامی دفاع مشروع جمهوری اسلامی را اذعان دارند بنابراین اگر دولت و قدرتی بخواهد دهن‌کجی کند، بی‌پاسخ نخواهند ماند.

امام جمعه جازموریان با بیان اینکه مردم ایران خون‌خواهی را وظیفه و حق ملی خود می‌دانند، گفت: مسؤلان پس از سنجش جوانب باید با تمام قوا، قاطعانه و هوشمندانه و پشیمان‌کننده بر سر خون‌خواهی مهمان خود جامه‌ عمل بپوشند و دشمن حیوان‌صفت را بر سر جای خود بنشانند.

خطیب جمعه جازموریان در پایان از زائران و محبان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام خواست به توصیه‌هایی که از جانب مسئولان امنیتی فرهنگی و بهداشتی می‌شود، توجه کافی داشته باشند.
 

امام جمعه شهرستان جیرفت: مطالبه امت اسلامی مجازات دشمن آدم‌کش است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان جیرفت گفت: امروزه مطالبه امت اسلامی مجازات سخت دشمن آدم‌کش، نسل‌کش و کودک‌کش صهیونیستی است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: طبق مطالعات انجام شده درباره دیدگاه افکار عمومی نسبت به عملیات مقدس و بسیار تأثیرگذار طوفان الأقصی در مهرماه ۱۴۰۲ و عملیات موشکی ایران در فروردین امسال و نظرسنجی‌هایی که توسط صدا و سیما و وزرات ارشاد ایران انجام شده همه گویای این حقیقت است که جامعه پس از ترور شهید اسماعیل هنیه در وضیعت آمادگی و مطالبه خون‌خواهی از مهمان عزیزمان که خونش در کشور ما توسط جلادان اسرائیل ریخته شده است، هستند.

وی با بیان اینکه همه‌ امت اسلام خواهان انتقام سخت و مجازات شدید هستند، مطرح کرد: پاسخ اقتدار‌آفرین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حق قانونی اوست، مطابق قوانین بین‌الملل و منشور سازمان ملل این حق برای جمهوری اسلامی صادق است.

تارم افزود: آن‌هایی که در مقابل این همه نسل‌کشی در غزه و فلسطین و تجاوز به حریم ما و کشتن مهمان عزیزمان سکوت کردند و حاضر نشدند یک کلمه خالی هم در محکومیت این جنایت‌ها بیان کنند، امروز همه آن‌ها و چند کشور زیاده‌خواه غرب با آمریکا رایزنی و واسطه‌گری می‌کنند که ایران از حق قانونی خودش، حقی که قوانین بین‌الملل برای آن قائل است، استفاده نکند.

امام جمعه جیرفت اذعان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با درایت و سنجیدن همه جوانب و مصلحت کشور در این مسیر گام برخواهد داشت و هیچ کدام از دعوت‌های بیگانگان و خواسته‌های آن‌ها مدنظر این نظام مقدس نیست.

امام‌جمعه موقت شهرستان کوهبنان: اقتصاد مطالبه عمومی مردم از دولت چهاردهم 

حجت‌الاسلام سید عباس کاظمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان گفت: تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود اقتصاد مقاومتی است زیرا معیشت مردم دغدغه اصلی مقام معظم رهبری است، مطالبه عمومی مردم از دولت چهاردهم بهره جستن از تیم اقتصادی و اجرایی قوی است.

وی تاکید کرد: برای در امان‌ ماندن از نحسی‌ها قربانی‌ کردن، دعا کردن، نذری دادن، توسل به اهل‌بیت (ع) سفارش فراوان شده‌ است. 

امام‌‌ جمعه موقت کوهبنان افزود: سیدالشهدا برای احیای امر به معروف و نهی از منکر همچنین پایداری دین مبین اسلام قیام کرد و اهل‌بیت(ع) خود را به کربلا برد و فدا کرد تا دین اسلام جاودانه بماند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری شعار سال چراغ راه را به ما نشان می‌دهند، مسئولان باید در راستای رشد اقتصاد و راه‌اندازی صنایع کوچک مساعدت کنند.

وی ابراز کرد: منشاء خوی تروریستی رژیم صهیونیستی در قرآن بیان شده قومی که به‌علت دنیادوستی و دنیاپرستی از مرگ هراس دارند لذا از جنگ رو در رو هم می‌هراسد و همواره درصدد خنجر زدن از پشت و ترور هستند.

امام‌ جمعه موقت کوهبنان بیان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به دست توانای رزمندگان جبهه مقاومت نابود خواهد شد.

امام جمعه شهرستان شهربابک: موفقیت دولت چهاردهم موفقیت نظام است

حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان شهربابک ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، گفت: کسی که تقوا روزی‌اش باشد، بهترین روزی را به‌‌دست آورده‌ است.

وی به نقش زنان در واقعه کربلا اشاره کرد و افزود: حضرت زینب سلام‌الله‌علیه، ام‌البنین، همسر حبیب‌بن‌مظاهر، مادران شهدا و… از جمله زنان خوش‌نام تاریخ هستند که نقش برجسته‌ای را قبل، حین و بعد از واقعه کربلا ایفا کرده‌اند.

وی افزود: همه ما باید موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت نظام، رهبری و موفقیت همه مردم بدانیم.

انصاری با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت نیروی عظیم داخلی و دغدغه‌مند از جمله مطالبات از دولت چهاردهم است، بیان کرد: تعامل با همه ارکان کشور و اولویت قرار دادن اقتصاد از دیگر خواسته‌های مردم از دولت است.

امام جمعه شهربابک بر لزوم کار جهادی و نه کنترل از راه دور تاکید کرد و گفت: مدیران نباید فقط در دفتر بنشینند، بلکه باید مثل شهید رئیسی و شهید رجایی اقدامات را از نزدیک مشاهده و به شهرستان‌ها سفر کنند.

وی با بیان اینکه باید سیاست خارجه ما، پویا و فعال شود، تصریح کرد: طبق فرمایشات امام علی علیه‌السلام حکومت‌ها از دو ناحیه ضایع کردن اصول و پرداختن به فروع ضربه می‌خورند.

انصاری آمریکا و اروپا را در جنایت صهیونیست‌ها شریک دانست و افزود: در دنیایی که همه به کشتار و شهادت مردم غزه حکم غیرقانونی دادند، در کنگره آمریکا برای عامل این جنایت کف می‌زنند، در این جنایت شریک هستند.

امام جمعه شهربابک اظهار کرد: جمهوری‌خواه و دموکرات‌ها فقط بازیگر هستند ماهیت و اهدافشان یکی است و فرقی نمی‌کند کدام یک رئیس‌ جمهور آمریکا شود.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها از ترور هنیه ناامید شدند، افزود: به گفته حضرت امام خمینی (ره) دشمن هر چه ما را بکشد، ملت ما بیدارتر می‌شود.

انصاری از یحیی‌ السنوار و جانشینی او به جای اسماعیل هنیه یاد و خاطرنشان کرد: یحیی‌ السنوار یکی از افراد قدرتمند و قوی است و در دو دهه اخیر ۶ بار مورد ترور قرار گرفته و رنج اسارت را کشیده است.

امام جمعه شهرستان بافت: اولویت دولت جدید معیشت مردم باشد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد محمدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت تقوای الهی و ضرورت رعایت آن در زندگی فردی‌ و اجتماعی پرداخت و گفت: پس از وقایع اخیر مجازات سخت در انتظار دشمنان مردم ایران است.

وی همچنین به دولت جدید و نحوه تعامل با آن اشاره کرد و تصریح کرد: موفقیت رئیس‌ جمهور موفقیت کل ملت ایران است.

امام جمعه شهرستان بافت نکات مهمی درباره انتخاب وزرا و معاونان بیان و تصريح کرد: آن‌ها باید حضور فعال در میدان داشته باشند، اهمیت توجه به معیشت مردم الزامی‌ست و پیگیری مطالبات عمومی مردم اولویت دارد.

امام جمعه شهرستان فاریاب: سرانجام تفکر شهید اسماعیل هنیه پیروزی است

حجت‌الاسلام عباس گروهی بیان کرد: امام حسن (ع) و امام حسین (ع) هر کدام برای مبارزه با ظالم شیوه خاص خود را به اقتضای زمان داشتند، امروزه رژیم غاصب صهیونیستی ظالم دنیا است و ما باید با آن‌ها مبارزه کنیم، آن‌ها مهمان جمهوری اسلامی ایران را به شهادت رساندند و ما منتظر هستیم عملیات خون‌خواهی انجام شود.

امام جمعه فاریاب اظهار کرد: سرانجام تفکر و راه شهید اسماعیل هنیه پیروزی است، دشمن فکر می‌کرد با شهادت ایشان، فلسطین به بن‌بست می‌خورد اما دیدیم که در فاصله زمانی کوتاهی، یحیی السنوار جایگزین هنیه شد.

وی گفت: در این مقطع زمانی مردم ایران در مواجهه با دولت چهاردهم دچار آزمایش هستند و لازم است همه جریانات سیاسی و سلایق سیاسی با این دولت همکاری کنند از آزمایش سربلند بیرون آیند، موفقیت دولت موفقیت ملت و جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه تصریح کرد: تقویت دولت واجب و تضعیف آن حرام است، البته انتقاد منصفانه و به‌جا لازم است، رئیس جمهور از انتقاد استقبال کرده است.

گروهی بیان کرد: اگر دولت نسبت‌ به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب که در مراسم تنفيذ به این دولت داشته‌اند توجه و عمل کند موفق خواهد شد.
 

امام جمعه شهرستان ریگان: مردم منتظر تحقق وعده صادق ۲ هستند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم عباسزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن محکومیت اقدام تروریستی صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: پس از ترور هنیه جامعه در وضعیت آمادگی و مطالبه پاسخ اقتدارآفرین قرار دارد و مردم منتظر تحقق وعده صادق ۲ هستند.

امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه آمریکا و اروپا شریک‌ جنایت ترور شهید هنیه هستند، عنوان کرد: تاسف‌بارتر این‌که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به‌جای قرار گرفتن در کسوت متهمان و مجرمانی که باید مشمول مجازات شوند، در مقام مفسر کنوانسیون‌های بین‌المللی در قبال رخدادها و پدیده‌های تروریستی ساخته و پرداخته‌ دست خود ایفای نقش می‌کنند.

وی با اشاره به توصیه‌های دقیق رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور گفت: یکی از توصیه‌‌های رهبر انقلاب لزوم کار جهادی است، کار جهادی مربوط به کیفیت کار است، یعنی خستگی‌ناپذیری، بی‌مزد و بی‌منت کار کردن، هدف را انجام وظیفه‌ انسانی و خدایی قرار دادن است.

امام جمعه شهرستان رفسنجان: ایران انتقام شهید هنیه را خواهد گرفت

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ترور و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه توسط رژیم اسرائیل اظهار کرد: بعد از به شهادت رساندن اسماعیل هنیه یک مطالبه مردمی مبنی‌بر پاسخ بازدارنده و مقتدارنه نسبت به مسئولان شکل گرفت تا دشمنان طمع دست‌درازی به کشور نداشته باشند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: از سوی دیگر یک سری از کشورهای اروپایی دنبال وساطت هستند و از ایران می‌خواهند که اقدامی انجام ندهد، این‌ها از ایران درخواست خویشتن‌داری می‌کنند اما نسبت به اینکه به اسرائیل بگویند دست از تجاوز بردارد؛ این اقدام را انجام نمی‌دهند و این سیاست دوگانه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: سازمان ملل اعلام کرده که اسرائیل دست از نسل‌کشی بردارد اما نه تنها اعتنایی نمی‌کنند بلکه آمریکا نیز از این اقدام حمایت می‌کند.

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: ایران برای حفظ امنیت، اقتدار و برای امید و اعتماد هر آنچه را که لازم بداند به وقت مناسب با حجم لازم نسبت به انتقام شهادت اسماعیل هنیه اقدام خواهد کرد.
 

امام جمعه شهرستان فهرج: انتقام دندان‌شکن از دشمن، مطالبه عمومی است

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم طالبی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج، به تشکیل کابینه دولت جدید اشاره کرد و گفت: اگر دولتی خودش را از اصول و ارزش‌های یک کشور غافل کند و انسان‌های شایسته و متدین را کنار بزند، باید منتظر سقوط باشد.

وی از مباحث اقتصادی و معیشتی، به‌عنوان دغدغه اصلی امروز کشور نام برد و بیان کرد: دولت اگر می‌خواهد، افرادی را برای مسئولیت‌های اقتصادی بگمارد، باید تمام شاخص‌های اقتصادی افراد را برای کشور در نظر بگیرد.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: کشور‌ ما دیگر طاقت این را ندارد ببیند، بلایی که دولت روحانی طی هشت سال به سر کشور آورد و اقتصاد کشور را فلج کرد، تکرار شود.

طالبی‌فرد در ادامه به مطالبه ملی انتقام از جنایت اسرائیل در تعرض به خاک ایران اشاره کرد و گفت: امروز مطالبه عمومی مردم انتقام دندان‌شمن و کوتاه کردن دست دشمن در پاسخ به جنایت و تعرض به خاک عزیز ایران است.

وی افزود: آن‌هایی که امروز معتقدند اگر ما جواب دشمن را بدهیم، چنین و چنان می‌شود، نسبت به خاک و میهن اسلامی، تعصب و غیرت ندارند.
 

امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد: مسئولان مصلحت امت اسلام را در نظر بگیرند

حجت‌الاسلام حسین فضیلتی‌نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با با اشاره به سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه بر علیه اسرائیل گفت: لبنان و حزب‌الله قهرمان نشان دادند كه با ایستادگى و با همت والا مى‌توان در مقابل اسرائیل ایستاد و اسرائیل را شكست داد و چیزى كه به مخیله بعضى از سیاستمداران كشورهاى اسلامى هم خطور نمى‌كرد، اتفاق افتاد.

وی افزود: اسرائیل در سایه ایستادگى، مقاومت، توكل به خداى متعال و استفاده از همه ظرفیت و نیروى حزب‌الله و مردم لبنان، شكست خورد و این یک نسخه عمومى و متعلق به همه دنیاى اسلام است، هیچ تفاوت نمى‌كند، شرطش این است كه مسئولان كشورهاى اسلامى، منافع، خواست‌ها و هوا‌هاى شخصى را در قضیه دخالت ندهند و مصلحت امت و مصلحت كشور را در نظر بگیرند.
 

امام جمعه شهرستان بردسیر: بهره‌برداری از تهدیدها، فرصت است

حجت‌الاسلام محمد کرمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان بردسیر گفت: دلایل ماندگاری حماسه عاشورا و از محکم‌ترین این دلایل حضور کاروان اسرا و نقش تبیین‌گری امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در خنثی‌سازی نیم‌قرن کار رسانه‌‌ای معاویه و یزید بر علیه امیرالمومنین (ع) بود.

وی افزود: کاروان اسرا دست خالی با اتکاء به ایمان به کمک خدا به مؤمنین و پیروزی حق علیه باطل از هر تهدیدی چه در کوچه، چه در خرابه و چه در کاخ یزید فرصتی ساختند تا این حماسه جاویدان شود.

امام جمعه بردسیر به ۲۲ مرداد روز تشکل‌ها و مشارکت مردمی اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های انقلاب اسلامی مشارکت و حضور مردم در همه عرصه‌ها ازجمله انتخابات، نیکوکاری و سازندگی است.

کرمانی همچنین روز مقاومت اسلامی را که نماد قدرت و صلابت امت اسلامی است گرامی داشت و گفت: جبهه مقاومت ثابت کرد که می‌توان اسرائیل را زمین‌گیر کرد.

وی در پایان به دولت، مشاوران، مجلس شورای اسلامی و نهادهای امنیتی و صیانتی توصیه کرد که در انتخاب کابینه مشی و مطالبه رهبری را سرلوحه انتخاب خود قرار دهند و همه مردم را طبق فرمایش مقام معظم رهبری به یاری و دعا برای موفقیت دولت موظف و مسئول دانست.

امام جمعه شهرستان انار: باید از فضای چالشی انتخابات خارج شد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: پاسخ اقتدار آفرین در برابر حرکت خبیث اسرائیل در ترور شهید اسماعیل هنیه، مطالبه همه مردم است.

وی با اشاره به شروع به‌کار دولت چهاردهم افزود: باید از صمیم جان برای موفقیت دولت تلاش کنیم، فرمایش رهبر انقلاب فقط توصیه اخلاقی نیست بلکه یک دستور است و باید تلاش کرد برای موفقیت رئیس جمهور، که اگر او موفق شود ما نیز موفق شده‌ایم.

امام جمعه شهرستان انار افزود: هر موضع و اقدامی موجب تضعيف دولت شود جایز نیست، باید از چنین کارهایی جلوگیری کرد، و در انتخاب کابینه پرسش‌هایی مطرح است اما در این راستا وظیفه اصلی به عهده سه گروه رئیس‌ جمهور، نهادهای امنیتی، مجلس شورای اسلامی است.

خطیب جمعه شهرستان انار تصریح کرد: باید به دولت چهاردهم فرصت داد، زیرا یک انتخابات زودرس داشتیم و همچنین دولت اولین روز کاری خود را با اتفاقی هولناک آغاز کرد و آن هم ترور رئیس دفتر حماس در تهران بود.

وی گفت: تعامل دستگاه‌ها خیلی مهم است و باید سران قوه یک دل باشند و وحدت خود را ادامه دهند، همچنین باید دیگر از فضای چالشی انتخابات خارج شد و تکیه خاصی به توان داخلی داشت و از این فرصت‌ها استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان قلعه‌گنج: می‌توان با همت مقابل ظلم ایستاد

حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی در خطبه‌های این هفته شهرستان قلعه‌گنج گفت: لبنان و حزب‌الله قهرمان نشان داد که با ایستادگی و با همت والا می‌توان در مقابل اسرائیل ایستاد و در مقابل هر ظالمی قد علم کرد این از وعده‌های الهی است و خداوند وعده کرده که پیروزی از آنِ ماست.

وی بیان کرد: امروزه انتظار ملت‌های اسلام از مجازات سخت دشمن مطالبه‌ جهانی شده است، مطالبه‌ای که همه‌ آزادگان دنیا امروز انتظار آن را دارند، خصوصا بعد از عملیات طوفان‌الأقصی و وعده‌ صادق همه منتظر هستند، عموم ملت با هر افکاری انتظار دارند مسئولان پاسخ مهمان‌کشی را بدهند.

رضوانی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ملت رشید ایران اسلامی خیلی سنگین تمام شد که مهمان را در خانه او به شهادت رساندند، در واقع تعهدی است که بر دوش این ملت سنگینی می‌کند، و ما به صهیونیست‌ها و اربابان آن‌ها، آمریکای جنایت‌کار که شریک این ترور هستند و هیچ‌گونه عکس‌العملی نشان ندادند اعلام می‌کنیم به امید خداوند در شرایط و زمان خاص انتقام سخت را خواهیم گرفت.
 

امام جمعه شهرستان رابر: توفیقات دولت موفقیت مردم و نظام است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی‌ سلیمانی در خطبه‌های این هفته شهرستان رابر با اشاره به عرصه‌های آزمون دولت چهاردهم، گفت: اگر چه همه ارکان و بخش‌های مختلف کشور موظف به همکاری و تعامل با دولت چهاردهم هستند اما در نهایت این خود دولت است که باید از این آزمون اداره کشور سربلند خارج شود.

وی با اشاره به هفت شرط و توصیه اساسی مقام معظم رهبری به دولت جدید، افزود: شرط و شروطی که دولت می‌تواند از این مسئولیت خطیر سربلند بیرون بیاید به واسطه اجرای آن مسیر برای دولت جدید بسیار مهیاست و خط و مشی ترسیم شده که اگر به این هفت توصیه مقام معظم رهبری در عمل به آن‌ها دولت جدید توجه داشته باشد کام مردم شیرین خواهد شد و کشور ما در جهان سرافراز خواهد بود.

علیدادی سلیمانی به اختصار به هفت توصیه مقام معظم رهبری اشاره و خاطر‌نشان کرد: توجه به ظرفیت عظیم نیروی انسانی در همه عرصه‌ها بسیار اثرگذار است و دولت باید توجه به همه ظرفیت و آحاد ملت داشته باشد، اینکه خود را محدود به قشر و گروه خاصی کند قطعاً این موفقیت‌ها به‌دست نخواهد آمد و باید از این ظرفیت آحاد ملت برای پیشبرد اهداف جهت اداره کشور استفاده شود.

امام جمعه شهرستان زرند: تن به مذاکره نخواهیم داد

حجت‌الاسلام والمسلمین شجاعی با تسلیت ایام ماه صفر در آئین عبادی سیاسی این هفته زرند گفت: ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفایشان فرصت مناسبی برای کسب معرفت و شناخت اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

وی افزود: برخی به اشتباه عمداً و برخی هم سهوا صلح امام حسن مجتبی علیه‌السلام را با حال‌حاضر مقایسه می‌کنند و به همین دلیل دم از مذاکره می‌زنند در صورتی که این قیاس کامل اشتباه بوده چون فرماندهان زمان امام حسن مجتبی علیه‌السلام گوش به فرمان ایشان نبودند و قدرت شناخت حق و باطل را نداشتند، نکته بعدی‌ امام حسن مجتبی علیه‌السلام می‌دانستند که اگر صلح نمی‌کردند با جنگ داخلی اسلام از بین می‌رفت لذا تن به صلح دادند.

خطیب جمعه زرند فرماندهان نظامی و انتظامی را مؤمن و متعهد دانست و گفت: با وجود خواص پای‌کار و مردم ولایت‌مدار نیازی به مذاکره نداریم به همین‌دلیل امام خمینی (ره) فرمودند: مردم ما از مردم زمان پیامبر اکرم (ص) متدین‌تر و ولایت‌مدارتر هستند.

شجاعی گفت: ما با تمام توان محکم و مقاوم ایستاده‌ایم و تن به مذاکره نخواهیم داد و به همه آن‌هایی که امید دارند ما به مذاکره راضی شویم می‌گوییم سخت در اشتباهند ما آماده جهاد، ایثارگری و مبارزه با کفر و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل بوده و منتظر نابودی آن‌ها هستیم.

خطیب جمعه زرند در پایان خاطرنشان کرد: ما همچنان منتظر خون‌خواهی مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه هستیم و مطمئنیم در زمان مناسب و با کوبنده‌ترین شکل جبهه مقاومت انتقام او را خواهد گرفت.

انتهای خبر/ طهماسبی


رژیم صهیونیستی مهمان‌کش را پشیمان می‌کنیم

منبع:آرمـان
? رژیم صهیونیستی مهمان‌کش را پشیمان می‌کنیم