رویداد نوآوری اجتماعی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد

به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ رویداد نوآوری با محوریت آموزش نوآوری اجتماعی در سازمان ها، در سالن کنفرانس شهید اسکندری نژاد پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد. کارگاه نوآوری اجتماعی در زمینه نوآوری اجتماعی و تاثیرات آن در اقتصاد، صنعت و اجتماع به همت گروه بهداشتی فیروز، پارک علم و فناوری قزوین و […]


به گزارش نذیر کرمان از قزوین؛ رویداد نوآوری با محوریت آموزش نوآوری اجتماعی در سازمان ها، در سالن کنفرانس شهید اسکندری نژاد پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

کارگاه نوآوری اجتماعی در زمینه نوآوری اجتماعی و تاثیرات آن در اقتصاد، صنعت و اجتماع به همت گروه بهداشتی فیروز، پارک علم و فناوری قزوین و انجمن مهندسین صنایع دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

مدیر مرکز نوآوری گروه بهداشتی فیروز با اشاره به اهمیت نوآوری اجتماعی گفت: نوآوری اجتماعی نوعی از نوآوری است که هم اقتصاد خود را تامین می نماید و هم به حل مسئله‌ای اجتماعی و انسانی به منظور خلق جهانی بهتر می پردازد.

وی در ادامه کارگاه به بررسی تجربیات ایران و جهان در حوزه نوآوری اجتماعی پرداخت و مجموعه گروه بهداشتی فیروز را به عنوان نمونه  موفق در این حوزه معرفی کرد که در تمامی سال‌های فعالیتش سعی کرده از یکسو با ایجاد تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولیت و توانمندسازی معلولین زمینه اشتغال آنان را فراهم کرده و از سویی دیگر در حوزه تربیت مادر و کودک و تولید محصولات با کیفیت پیشگام سایر مجموعه‌ها باشد.

در ادامه کارگاه نمونه های موفقی از زندگی معلولین در گروه بهداشتی فیروز و تاثیری که فیروز در مسیر زندگی این عزیزان داشته است مطرح شد.

کامران دانشمند مدیر منابع انسانی مجموعه گروه بهداشتی فیروز ضمن ارائه تجربه خود در فیروز عنوان کرد: به عنوان کسی که سالیان بسیار طولانی در صنعت مشغول به فعالیت هستم هرگز چنین ظرفیت و توانایی را در دیگر سازمان ها ندیده ام، اینکه محدودیت تن نتوانسته است مانع از تلاش و پیشرفت این عزیزان باشد.

وی افزود: این عزیزان همواره می کوشند تا با تلاش و همت بسیار زیاد، خود را به عنوان فردی توانمندی معرفی کنند تا بتوانند از این طریق با ایجاد تغییر نگرش جامعه زمینه اشتغال و فعالیت دیگر معلولین را مهیا نمایند.

در پایان این کارگاه نشست مشترک میان نمایندگان اداره مخابرات استان قزوین و شرکت‌های حاضر در کارگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های موجود برگزار شد.

انتهای پیام


رویداد نوآوری اجتماعی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد

منبع: بــرنا
? رویداد نوآوری اجتماعی در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد