رویداد بزرگ موسیقی اصیل ایرانی در کرمان و رفسنجان | اخبار فرهنگی کرمان

نذیر کرمان – گروه اطلاع‌رسانی:بزرگ‌ترین رویداد موسیقی اصیل ایرانی با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کشور در کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود. این رویداد در آستانۀ عید غدیر،به همت مؤسسه فرهنگی هنری هزاردستان هنر شرق و در روزهای سوم و چهارم تیرماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به ترتیب در تالار فرهنگ و هنر کرمان […]

نذیر کرمان – گروه اطلاع‌رسانی:بزرگ‌ترین رویداد موسیقی اصیل ایرانی با حضور اساتید و بزرگان موسیقی کشور در کرمان و رفسنجان برگزار می‌شود.

این رویداد در آستانۀ عید غدیر،به همت مؤسسه فرهنگی هنری هزاردستان هنر شرق و در روزهای سوم و چهارم تیرماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به ترتیب در تالار فرهنگ و هنر کرمان و خانه حاج‌آقاعلی رفسنجان برگزار می‌شود.

اجرای کنسرت گروه دلنوای هزاردستان با هنرنمایی وحید تاج خواننده ملی،استاد کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار،سعید مشرف شاه نوازنده سنتور،سینا جهان‌آبادی نوازنده کمانچه،پاشا هنجنی نوازنده نی و با حضور هنرمندان رفسنجان امیر شریفی‌پور نوازنده کمانچه آلتو،علی آزادی نوازنده دف،محمدرضا یزدی نوازنده تار عود،سیاوش تحویلی نوازنده بم تار و محمد نیکوکار نوازنده تنبک همراه خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی مؤسسه هزاردستان هنر شرق،متقاضیان برای تهیۀ بلیت و کسب اطلاعات بیش‌تر می ‌وانند به نشانی iranconcert.com،آموزشگاه هزاردستان (بلوار آیت الله طالقانی،ابتدای امیرکبیر غربی)،گالری آوای کویر (بلوار ۱۷ شهریور،روبروی سه راه پاسداران) مراجعه یا با شماره ۰۹۱۰۳۹۲۶۷۳۸ تماس بگیرند. /الف


رویداد بزرگ موسیقی اصیل ایرانی در کرمان و رفسنجان

منبع:خبر کرمان
? رویداد بزرگ موسیقی اصیل ایرانی در کرمان و رفسنجان :اخبار استان کرمان – فرهنگ