رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز، ۲۰ مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: امروز بحث رسانه‌ها پا در رکاب برای انعکاس اخبار ارتش هستند. بسیاری از اقدامات امنیتی و دفاعی قابل انعکاس در رسانه‌ها نیست و تنها اقدامات فرهنگی، اجتماعی، خدمت […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش امروز، ۲۰ مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار، گفت: امروز بحث رسانه‌ها پا در رکاب برای انعکاس اخبار ارتش هستند. بسیاری از اقدامات امنیتی و دفاعی قابل انعکاس در رسانه‌ها نیست و تنها اقدامات فرهنگی، اجتماعی، خدمت رسانی به مردم، محرومیت‌زدایی و… منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتش از پیشروترین نهادها در حوزه رسیدگی به خانواده‌ها و محرومیت‌زدایی است، افزود: امروز در اقصی نقاط کشور هر کجا که اتفاقی مثل سیل، زلزله، بیماری و.. رقم می‌خورد ارتش پیشگام برای کمک‌رسانی است و رسانه‌ها این اقدامات را منعکس می‌کنند. ما نیز قدردان همه اهالی رسانه هستیم و وظیفه خود دانستیم از رسانه‌هایی که یار و همراه ارتش بوده‌اند تقدیر کنیم.

امیر غلامعلیان اظهار کرد: اعتقاد داریم رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند. نسل جوان باید بدانند در کشور چه می‌گذرد. همان اندازه که باید از طریق رسانه و فضای مجازی بر اذهان کار کنیم دشمن با همان شدت کار می‌کند بنابراین یکی از کارهایی که در فضای مجازی باید به آن بپردازیم افزایش سواد رسانه‌ای است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در پایان گفت: گرایش رسانه‌ها و فضای مجازی باید بیشتر برای خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در فضای مجازی باشد و هیچکدام نباید از این امر غافل شوند. امیدواریم به جایی برسیم که یکی از نقاط قوت نظام فضای مجازی هماهنگ و همدل باشد که همه هدفشان عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین باشد و هرچه در این حوزه کار کنیم کم است.

انتهای پیام


رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند