رزمایش جهادی_پزشکی در شهرستان جیرفت برگزار شد | اخبار استان کرمان

خدمات بزرگ‌ترین رزمایش جهادی_پزشکی استان کرمان با نام شهید خدمت آیت‌الله رئیسی به عموم مردم در بلوک و بخش اسماعیلی، جیرفت ارائه شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ بزرگ‌ترین رزمایش جهادی_پزشکی استان کرمان با نام شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در شهر بلوک و بخش اسماعیلی  شهرستان جیرفت با همکاری نیروهای بسیج […]




خدمات بزرگ‌ترین رزمایش جهادی_پزشکی استان کرمان با نام شهید خدمت آیت‌الله رئیسی به عموم مردم در بلوک و بخش اسماعیلی، جیرفت ارائه شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ بزرگ‌ترین رزمایش جهادی_پزشکی استان کرمان با نام شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در شهر بلوک و بخش اسماعیلی  شهرستان جیرفت با همکاری نیروهای بسیج بلوک، کمیته امداد، گروه جهادی فدائیان رهبر برگزار شد و خدمات‌ درمانی بسیار ارزنده‌ای به عموم مردم ارائه شد. 

 
این رزمایش استانی با حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی و اجرای گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی و همکاری استانداری و دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان در هشت شهرستان از جمله جیرفت با هدف انجام خدمت به ۱۵ هزار نفر از مردم کم‌برخوردار استان کرمان در حوزه‌های دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی و زنان برگزار شد. 
 
تهیه و تنظیم: توانایی
انتهای خبر / فلاح 


رزمایش جهادی_پزشکی در شهرستان جیرفت برگزار شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? رزمایش جهادی_پزشکی در شهرستان جیرفت برگزار شد