راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیماران سرپایی باتعرفه دولتی درکرمان | خبر کرمان

کرمان_رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اولین دستگاه سی تی اسکن کرمان جهت بیماران سرپایی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید باهنر بازسازی و راه اندازی شد. به گزارش نذیر کرمان، دکتر مهدی احمدی نژاد، با بیان ضرورت راه اندازی این دستگاه گفت: بیمارستان باهنر حجم بیمار زیادی دارد و برای یک بیمار تصادفی لازم […]



کرمان_رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اولین دستگاه سی تی اسکن کرمان جهت بیماران سرپایی با تعرفه دولتی در بیمارستان شهید باهنر بازسازی و راه اندازی شد.

به گزارش نذیر کرمان، دکتر مهدی احمدی نژاد، با بیان ضرورت راه اندازی این دستگاه گفت: بیمارستان باهنر حجم بیمار زیادی دارد و برای یک بیمار تصادفی لازم است سی تی اسکن بسیاری از اندام‌ها انجام شود و در فواصل زمانی تکرار شود.

وی افزود: با خرابی یک دستگاه فشار مضاعف بر روی دستگاه‌های سایر بیمارستان‌ها وارد می‌شود که انشالله با راه اندازی این دستگاه به دستگاه‌های سایر بیمارستان‌ها هم کمک شود.

مدیر بیمارستان باهنر نیز با اشاره به قرار داشتن در هفته دولت گفت: یکی از خدمات ارزنده این دولت راه اندازی مجدد این دستگاه سی تی اسکن است که از شهریور ماه سال ۹۸ غیرفعال شده بود.

دکتر سعید بابایی، گفت: بعد از خراب شدن این دستگاه، جایگزین آن با قطعاتی از همین دستگاه تعمیر و فعال شده بود.

وی ادامه داد: برخی از قطعات این دستگاه مثل تیوپ و ژنراتور که تخریب شده بودند در کشور موجود نبود اما با تلاش‌هایی موفق شدیم آنها را وارد کشور و دستگاه را بازسازی و راه اندازی کنیم.

رئیس بیمارستان باهنر نیز در این باره گفت: دستگاه دوم سی تی اسکن بیمارستان نیز در ساختمان جدید بیمارستان باهنر جهت رفاه افراد راه اندازی شده بود که در حال حاضر فعال است.

دکتر امیررضا صادقی فر، افزود: هم اکنون سه دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان باهنر فعال است.

وی تصریح کرذ: همچنین برنامه ریزی شده است که مریض‌های سرپایی با تعرفه دولتی بتوانند بدون قرار گرفتن در پروسه پذیرش بیمارستانی از این دستگاه استفاده کنند.

وی افزود: این دستگاه اولین دستگاه سی تی اسکن سرپایی دولتی در کرمان است مردم می‌توانند با تعرفه دولتی و خارج از چرخه پذیرش بیمارستانی از آن استفاده کنند.

کد خبر ۶۲۱۳۵۴۴


راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیماران سرپایی باتعرفه دولتی درکرمان

منبع: مــهر
? راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیماران سرپایی باتعرفه دولتی درکرمان