راه اندازی خطوط دانه‌بندی مجتمع تولیدی صفه با ظرفیت ۲۵۰ تن

به گزارش نذیر کرمان از اصفهان،امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که حفظ استاندارد مصالح شکسته دانه‌بندی شده، مستلزم رعایت مسائل فنی از قبیل تمیز بودن مصالح و وجود نداشتن دانه‌های رسی در آن است، حدود ۳۰ درصد از مصالح برداشتی از معدن مجتمع تولیدی صفه نیاز به فرآوری مجدد دارد. وی […]



به گزارش نذیر کرمان از اصفهان،امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که حفظ استاندارد مصالح شکسته دانه‌بندی شده، مستلزم رعایت مسائل فنی از قبیل تمیز بودن مصالح و وجود نداشتن دانه‌های رسی در آن است، حدود ۳۰ درصد از مصالح برداشتی از معدن مجتمع تولیدی صفه نیاز به فرآوری مجدد دارد.

وی افزود: به‌تازگی و با همت کارکنان و کارشناسان سازمان عمران یک واحد دانه‌بندی برای این امر با استفاده از امکانات موجود در سازمان راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: این واحد با ظرفیت تولید بیش از ۲۵۰ تن مصالح دانه‌بندی راه اندازی شده و در هر شیفت کاری امکان عمل‌آوری ۱۸۰ هزار تن ماسه ۰۵ میلی‌متر در سال را دارد که سازمان عمران شهرداری اصفهان را به‌طور کامل از این محصول بی‌نیاز کرده است و امکان فروش آن را نیز فراهم می‌کند.

انتهای پیام 


راه اندازی خطوط دانه‌بندی مجتمع تولیدی صفه با ظرفیت ۲۵۰ تن

منبع: بــرنا
? راه اندازی خطوط دانه‌بندی مجتمع تولیدی صفه با ظرفیت ۲۵۰ تن