راهبرد‌های مطالعه و تعامل مؤثر با نسل زِد؛ دانشجویان خلاصه‌نویسی را آموختند

به گزارش نذیر کرمان، دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان و توانمندسازی استادان، کارگاه‌های متنوعی با موضوعات مهمی همچون راهبرد‌های مطالعه، تعامل مؤثر با نسل Z(زد) آلفا و طرح درس برگزار کرد. معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش این دوره‌ها در بهبود کیفیت آموزش […]

به گزارش نذیر کرمان، دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی با هدف ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان و توانمندسازی استادان، کارگاه‌های متنوعی با موضوعات مهمی همچون راهبرد‌های مطالعه، تعامل مؤثر با نسل Z(زد) آلفا و طرح درس برگزار کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نقش این دوره‌ها در بهبود کیفیت آموزش توضیح داد: این دوره‌ها با ارائه راهکار‌های نوین مطالعه و تدریس، کیفیت آموزش در دانشکده را ارتقاء می‌دهند، همچنین استادان با شرکت در کارگاه طرح درس، مهارت‌های خود را در طراحی و اجرای طرح‌های درس بهبود بخشیدند.

محمدحسن افتخار واقفی، ارتباط مؤثر با دانشجویان را از طریق برگزار دوره‌ها بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: استادان با فراگیری شیوه‌های تعامل با نسل جدید دانشجویان، ارتباط مؤثرتری با آنها برقرار کردند و این مهم در هدایت تحصیلی دانشجویان خیلی مؤثر است، چراکه با ارائه راهبرد‌های مطالعه مؤثر، دانشجویان توانستند بهره‌وری خود را افزایش داده و انگیزه بیشتری برای یادگیری پیدا کنند.

وی با برشمردن محتوا‌های ارائه شده در کارگاه‌ افزود: در این کارگاه‌ها، تکنیک‌های مطالعه فعال، مدیریت زمان، یادگیری عمیق و روش‌های خلاصه‌نویسی به دانشجویان آموزش داده شد و استادان ضمن آشنایی با ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی نسل زد و آلفا با راهکار‌هایی برای برقراری ارتباط مؤثر با آنها آشنا شدند.

انتهای پیام/




راهبرد‌های مطالعه و تعامل مؤثر با نسل زِد؛ دانشجویان خلاصه‌نویسی را آموختند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آنـــا
? راهبرد‌های مطالعه و تعامل مؤثر با نسل زِد؛ دانشجویان خلاصه‌نویسی را آموختند