راه‌اندازی کریدور هوایی عربستان سعودی برای کمک‌ به مردم لبنان | اخبار اصلاحات

به گزارش نذیر کرمان به نقل از میدل ایست نیوز: عربستان سعودی از راه‌اندازی کریدور هوایی برای ارسال کمک‌های گوناگون به مردم لبنان به مدت ۱۰ روز خبر داد. این کریدور هوایی به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و هر روز یک یا دو هواپیما به میزان ۴۰ تن مواد غذایی و کمکهای مختلف به لبنان حمل […]


به گزارش نذیر کرمان به نقل از میدل ایست نیوز: عربستان سعودی از راه‌اندازی کریدور هوایی برای ارسال کمک‌های گوناگون به مردم لبنان به مدت ۱۰ روز خبر داد.

این کریدور هوایی به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و هر روز یک یا دو هواپیما به میزان ۴۰ تن مواد غذایی و کمکهای مختلف به لبنان حمل خواهند کرد.

در همین حال مقامات عربستان سعودی اعلام کردند، عملیات ایجاد یک پل هوایی را برای ارسال کمک‌های غذایی، پزشکی و وسایل لازم برای ایجاد سرپناه و اسکان آوارگان لبنانی، در پی ادامه جنگ بین حزب الله و ارتش اسرائیل آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد: مرکز امداد و کمک‌های بشردوستانه ملک سلمان عملیات ایجاد یک پل هوایی را برای مردم برادر لبنان به منظور حمایت از آنان در رویارویی با شرایط بحرانی کنونی را آغاز کرده است و در همین چارچوب یک فروند هواپیما روز یکشنبه از فرودگاه بین‌المللی ملک خالد ریاض به عنوان طلایه دار پرواز‌های این کریدور هوایی، با کمک‌های پزشکی و وسایل لازم برای ایجاد سرپناه، راهی فرودگاه بین‌المللی بیروت شد.

این منبع افزود: این کریدور هوایی در راستای اجرای دستورات سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی و شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد این کشور انجام گرفت.


راه‌اندازی کریدور هوایی عربستان سعودی برای کمک‌ به مردم لبنان

منبع: نذیر کرمان
? راه‌اندازی کریدور هوایی عربستان سعودی برای کمک‌ به مردم لبنان