راه‌اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان بافت

فرماندار شهرستان بافت گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌صورت کتبی با راه‌اندازی دانشکده پرستاری و جذب دانشجوی پرستار در مهرماه ۱۴۰۳ موافقت کرد. فرهاد آراسته در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ از راه‌اندازی دانشکده پرستاری و رشته پرستاری در مهرماه سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: با توجه‌ به سابقه […]



فرماندار شهرستان بافت گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌صورت کتبی با راه‌اندازی دانشکده پرستاری و جذب دانشجوی پرستار در مهرماه ۱۴۰۳ موافقت کرد.

فرهاد آراسته در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ از راه‌اندازی دانشکده پرستاری و رشته پرستاری در مهرماه سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: با توجه‌ به سابقه علمی جوانان شهرستان و عدم وجود رشته‌های پزشکی در شهرستان بافت بعد از سفر رئیس‌جمهور شهید به استان کرمان درخواست راه‌اندازی رشته پرستاری را داشتیم که متأسفانه بارها در مراحل پایانی بنا به دلایلی لغو شد.

فرماندار بافت عنوان کرد: با برگزاری چندین جلسه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان از جمله دکتر عباس عبادی معاونت  پرستاری وزیر و دکتر رضا علی‌نژاد مشاور اجرایی معاونت پرستاری وزارت بهداشت مقرر شد که یک گروه مجهز از هیات  شورای آموزشی علوم پایه پزشکی از امکانات شهرستان بازدید نمایند که پس از بازدید خردادماه از مجموعه بیمارستان خاتم‌الانبیا و ساختمان قدیم بیمارستان آیت‌الله کاشانی این شورا موافقت خود را با راه‌اندازی رشته پرستاری از مهرماه ۱۴۰۳ اعلام نمود.

وی ادامه داد: هفته گذشته دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مجوز راه‌اندازی دانشکده پرستاری و رشته پرستاری در شهرستان بافت موافقت و به‌صورت کتبی به دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ابلاغ کردند.

فرهاد آراسته ابراز کرد: با راه‌اندازی رشته پرستاری در شهرستان مشکل کمبود پرستار در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه حل می‌شود.

وی در پایان از ریاست  دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاران وی و همچنین دکتر یاراحمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان به همکاران وی در راه‌اندازی رشته پرستاری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/ پوریا


راه‌اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان بافت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? راه‌اندازی دانشکده پرستاری در شهرستان بافت