رئیس مجتمع آموزش عالی بم: تنها یک گام با دانشگاه شدن فاصله داریم | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجتمع آموزش عالی بم گفت: برای دانشگاه شدن تنها یک گام فاصله داریم و آن هم تصویب در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. دکتر علی آزادمنش شامگاه ۱۶ مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: حق‌محوری، […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس مجتمع آموزش عالی بم گفت: برای دانشگاه شدن تنها یک گام فاصله داریم و آن هم تصویب در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

دکتر علی آزادمنش شامگاه ۱۶ مرداد ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: حق‌محوری، حق‌طلبی و حق‌گویی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک خبرنگار موفق و خداترس است و چه نیکوست که بنگاه‌های خبری و خبرنگاران به دنبال انعکاس واقعیت‌ها باشند.

وی افزود: خبرنگاری حرفه بسیار حساسی است که با تیزهوشی و دقت نظر نقش واسطه بین مسئولان و مردم را ایفا می‌کند و هدف خبرنگار از کاری که انجام می‌دهد، رسیدن به حقیقت است و با فعالیت خود مسئولان را به پاسخگویی وا می‌دارد و این از خصوصیات یک جامعه زنده است.

آزادمنش در ادامه با اشاره به عملکرد مرکز آموزش عالی بم در یک سال اخیر بیان کرد: در یک سال گذشته هدف اصلی این بود که برای دانشگاه شدن گام برداریم و در گام اول در کمیته طرح تحول استان، در گام دوم در کمیسیون دائمی و در گام سوم در مرکز هیئت امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوبه دانشگاه شدن را اخذ کردیم و انشاءالله در گام آخر امیدواریم که طرح تبدیل شدن مجتمع آموزش عالی بم به دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مصوب شود.

رئیس مرکز آموزش عالی بم گفت: در این مسیر همه مسئولان شهرستان بم به ویژه نماینده مردم همکاری کردند، همچنین روسای سابق مجتمع، اعضای هیئت علمی و کارکنان نیز زیرساخت‌های لازم را فراهم آوردند.

وی در ادامه از گشایش رشته مدیریت صنعتی در مجتمع خبر داد و افزود: هدف دیگر مجتمع اخذ مجوز رشته‌هایی است که موردنیاز جامعه و در راستای ظرفیت‌های منطقه است؛ بنابراین مجوز رشته مدیریت صنعتی را از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم کسب و از مهرماه در این رشته دانشجو می‌پذیریم. این رشته از جمله رشته‌هایی است که در صنعت به ویژه صنعت خودروسازی ارگ جدید بم بسیار حائز اهمیت و مورد توجه است.

انتهای پیام


رئیس مجتمع آموزش عالی بم: تنها یک گام با دانشگاه شدن فاصله داریم

منبع: ایـسنا
? رئیس مجتمع آموزش عالی بم: تنها یک گام با دانشگاه شدن فاصله داریم