ذخیرۀ سدهای استان کرمان کم‌تر از پارسال

فت فتو ـ گروه اقتصاد:مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه بارش‌های اخیر تاثیر چندانی بر ذخیرۀ مخازن سدها نگذاشته‌ است،گفت:«چرا که ورودی سدها متاثر از سیلاب‌هاست اما این بارش‌ها شدید نبوده است». حامد فراز افزود:«بارش‌ها در ارتفاعات استان نیز به صورت برف بوده و بارش سنگین […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با بیان اینکه بارش‌های اخیر تاثیر چندانی بر ذخیرۀ مخازن سدها نگذاشته‌ است،گفت:«چرا که ورودی سدها متاثر از سیلاب‌هاست اما این بارش‌ها شدید نبوده است».

حامد فراز افزود:«بارش‌ها در ارتفاعات استان نیز به صورت برف بوده و بارش سنگین برف در استان نداشتیم تا مدعی شویم که سال آبی پیش رو،سال خوبی است و مشکلات کم‌آبی کاهش می‌یابد».

وی تاکید کرد:«با این میزان بارش‌ها،مشکلات کم‌آبی استان کرمان همچنان پابرجاست».

وی همچنین با بیان اینکه میزان ذخایر همۀ سدهای استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کمتر است،اظهار کرد:«در حال حاضر حدود ۳۶ درصد از ظرفیت سد جیرفت،حدود ۲۱ درصد از ظرفیت سد تنگوئیه،حدود ۴۸ درصد از ظرفیت سد بافت و حدود ۴۴ درصد از ظرفیت سد نساء آب دارد».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان،مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان چهارم بهمن‌ماه در ادامۀ این اظهارات گفت:«امیدواریم که در روزهای باقیمانده سال و در فصل بهار بارش‌های خوبی داشته باشیم تا هم مخازن سدها پر و هم نیاز آبی سال پیش رو برطرف شود». / الف

 




ذخیرۀ سدهای استان کرمان کم‌تر از پارسال

منبع:خبر کرمان
?

ذخیرۀ سدهای استان کرمان کم‌تر از پارسال

:اخبار استان کرمان – اقتصادی