دومین جشنواره نگارش «چراغ‌روشن رابطه» در سرچشمه به ایستگاه پایانی رسید

فت فتو/کرمان آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش«چراغِ‌روشن رابطه» ویژه کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان امروز ۲۰ مهرماه در محل سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد. به گزارش فت فتو، در مراسم پایانی دومین جشنواره نگارش «چراغ‌روشن رابطه»، محمدمهدی فداکار استاندار و رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان، رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان، احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه […]

فت فتو/کرمان آیین اختتامیه دومین جشنواره نگارش«چراغِ‌روشن رابطه» ویژه کارکنان روابط عمومی‌های استان کرمان امروز ۲۰ مهرماه در محل سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش فت فتو، در مراسم پایانی دومین جشنواره نگارش «چراغ‌روشن رابطه»، محمدمهدی فداکار استاندار و رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان، رضایی فرماندار شهرستان رفسنجان، احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان و مدیران روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان حضور داشتند.

دشمن با هویت ایرانی مخالف است

استاندار کرمان در این مراسم با قدردانی از مدیریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بخاطر میزبانی و برگزاری این رویداد ارزشمند، گفت: کار سختی برای روابط‌عمومی‌هاست که نمی‌توانند کارهای بزرگ‌شان را برجسته کنند در عین حال تقاضاهای مردم هم از رسانه ها وجود دارد.

استاندار کرمان

محمد مهدی فداکار در ادامه با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: این وضعیت با افراد مشخص و ماموریت‌های مشخص کاملا سازماندهی شده‌ بود و یک بحث معمولی نبود و فوت یک نفر باعث جرقه و بهانه شد.

وی عنوان کرد: بحث اصلی این ماجرا، بحث انقلاب اسلامی نیست، بلکه دشمن با این هویت مخالف است. ایران و هویت ایرانی است که دشمن با آن‌ مخالف است.

استاندار کرمان با بیان اینکه این جغرافیا یک واقعیت غیرقابل تغییر است که می‌توانیم در تنظیمات دنیا اثرگذار باشیم، افزود: دشمن دنبال نابودی ایران و هویت ملی است، بنابراین تقویت هویت ملی ایران مهمترین وظیفه ماست.

وی با اشاره به اینکه تحلیل دقیق از شرایط و ارائه آن به افکار عمومی خیلی اهمیت دارد، اظهار کرد: در این خصوص وظایف دینی و انسانی داریم که هر کدام در سطوح مختلف و منظرهای مختلف باید به آن بپردازیم.

فداکار تصریح کرد: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در تحلیل‌ها مراقبت کنند تا رسالت خود را به خوبی انجام دهند و پاسدار خون شهدا باشند.

رشد کیفی آثار دومین دوره

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: رشد قابل ملاحظه‌ای از کیفیت آثار ارسالی را در دومین دوره جشنواره شاهد هستیم و امیدواریم این جشنواره به سهم خود باعث رشد کیفی فعالیت‌های روابط عمومی و ارتقاء جایگاه روابط‌عمومی‌های استان کرمان باشد.

روح‌الله ابوالهادی افزود: خوشحالم که این جشنواره با همکاری و همفکری روابط‌عمومی استانداری کرمان پا گرفت و با همکاری همکارانم در روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توانسته دو دوره موفقیت‌آمیز را پشت سر بگذارد.

معرفی برگزیدگان

دومین جشنواره نگارش «چراغ‌روشن رابطه» در سرچشمه به ایستگاه پایانی رسید
جشنواره چراغ روشن رابطه

دبیر جشنواره و رئیس روابط عمومی مس سرچشمه هم بیان کرد: ایده جشنواره بر پایه ثبت و ضبط تجربه‌های زیسته روابط عمومی‌های استان بود. ماهیت کار روابط‌عمومی ایجاب می‌کند که با مسائل، چالشها و داستان‌های مختلفی روبرو شود اما علیرغم اینکه در سنت و فرهنگ ما ثبت و ضبط واقعه مهم و سفارش شده اما چندان به آن توجه نمی‌شود.

مجتبی احمدی افزود: چنین نگاهی در شکل‌گیری این جشنواره بود و لازم بود که از تجارب روابط‌عمومی‌ها بهره گرفت و آنها را ثبت و ضبط کرد.

وی عنوان کرد: دوره اول ۱۵ یادداشت شایسته تقدیر و آثار آنان در کتابی منتشر شد و امسال با استقبال خوبی همراه بود و از ۹ نویسنده تقدیر می‌شوند.

احمدی ادامه داد: جشنواره در سه بخش یادداشت‌نویسی، روایت‌نویستی و جستارنویسی برگزار شد که ۳ نفر برگزیده جشنواره بدون رتبه‌بندی و ۶ نفر نویسنده شایسته تقدیر، مورد تجلیل این دوره هستند.

بنا به این گزارش، برگزیده‌های این دوره از جشنواره چراغ روشن رابطه: سعید قرایی روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان، رامین بهرامی روابط عمومی فرمانداری بم، مسعود نورالدینی روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان؛ همچنین روابط عمومی دادگستری حمزه امیرمحمدی، روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان محمدرضا براهام، روابط عمومی فرمانداری رودبار جنوب زین‌الدین سنجری نژاد، روابط عمومی دادگستری سمیه حسن‌شاهی، روابط عمومی شرکت سنگ آهن گهرزمین محمدجواد شهبا، و روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرمان فاطمه آرا بودند.

انتهای پیام




دومین جشنواره نگارش «چراغ‌روشن رابطه» در سرچشمه به ایستگاه پایانی رسید

منبع: ایـسنا
? دومین جشنواره نگارش «چراغ‌روشن رابطه» در سرچشمه به ایستگاه پایانی رسید