دولت برای تامین نهاده‌های کشاورزی اقدام عاجل انجام دهد | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:رئیس اتاق ایران در نامه‌ای به مسعود پزشکیان  رئیس‌جمهور،با اشاره به نیاز بخش کشاورزی،تامین به‌موقع نهاده‌های تولید بخش کشاورزی را خواستار شد. رئیس‌ اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران،با اشاره به ضرورت تامین به موقع نهاده‌های بخش کشاورزی،نگرانی خود را نسبت به بروز وقفه یا مشکل در تامین نهاده‌های کشاورزی و عدم […]

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:رئیس اتاق ایران در نامه‌ای به مسعود پزشکیان  رئیس‌جمهور،با اشاره به نیاز بخش کشاورزی،تامین به‌موقع نهاده‌های تولید بخش کشاورزی را خواستار شد.

رئیس‌ اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران،با اشاره به ضرورت تامین به موقع نهاده‌های بخش کشاورزی،نگرانی خود را نسبت به بروز وقفه یا مشکل در تامین نهاده‌های کشاورزی و عدم تامین ارز برای ترخیص نهاده‌های وارداتی اعلام کرد.

صمد حسن‌زاده از دولت خواست:اقدام عاجل برای تامین ارز موردنیاز نهاده‌های تولید کشاورزی را انجام دهد که در حفظ آرامش مصرف‌کنندگان و فعالان اقتصادی و کسب و کارهای بخش کشاورزی بسیار موثر خواهد بود.

به گزارش فردای‌‌کرمان به نقل از اتاق ایران‌آنلاین،در این نامه تاکید شده است:استمرار و افزایش تولید محصولات کشاورزی،در گرو تدارک و مصرف به‌موقع نهاده‌هایی همچون بذر،کود،آفت‌کش،ابزار و ادوات و موارد نظیر آن است و استفاده از این نهاده‌ها،پس از زمان مقتضی،حتی به میزان زیاد،نه‌تنها اثری مثبت بر تولید ندارد،بلکه می‌تواند به کمیت و کیفیت تولیدات آسیب جدی بزند. / الف




دولت برای تامین نهاده‌های کشاورزی اقدام عاجل انجام دهد

منبع:خبر کرمان
? دولت برای تامین نهاده‌های کشاورزی اقدام عاجل انجام دهد :اخبار استان کرمان – اقتصادی