دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد | اخبار استان کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه هیات دولت چهاردهم با وفاق، وحدت و همدلی در راستای مسائل کشور گام برخواهند داشت. شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان گفت: یاد و خاطره […]



نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه هیات دولت چهاردهم با وفاق، وحدت و همدلی در راستای مسائل کشور گام برخواهند داشت.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن اربعین سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان گفت: یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی، امیرعبداللهیان و شهیدان خدمت، هفته دولت را به دولتمردان کرمانی تبریک و تهنیت می‌گویم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم مؤمن و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور پای صندوق‌های رأی، پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب بودن خود را ثابت کردند، تأکید کرد: روزهای اخیر نیز مجلس شورای اسلامی در اتفاقی بی‌بدیل و با یک هماهنگی تمام عیار در راستای تبیین معنویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، به تمام اعضای پیشنهادی هیات وزیران رای اعتماد دادند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: ان‌شاءالله کابینه هیات دولت چهاردهم با وفاق، وحدت و همدلی در راستای مسائل کشور گام برخواهند داشت.

وی بیان کرد: مجلس با رای اعتماد به هیات وزیران دولت چهاردهم کار را به‌گونه‌ای تمام کرد تا دولت و دولتمردان هیچ بهانه‌ای برای حل مسائل و مشکلات عدیده مردم نداشته باشند.

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: امروز مردم از مجموعه دولت انتظار کار سیاسی ندارند، بلکه امروز مردم انتظار دارند که دولت و مجلس تمام قد در خدمت کشور و ملت باشند و خدمت بی‌منت به آنان ارائه دهند تا در آینده بسیار نزدیک شاهد وضعیت بهتر در تمامی عرصه‌های اقتصادی، امنیتی، سیاسی، فرهنگی و غیره باشیم.

انتهای خبر/م


دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دولت با همدلی در راستای مسائل کشور گام برمی‌دارد