دنیا نباید برای رژیم صهیونیستی امن باشد

کارگردان و مستندساز اعزامی صدا و سیمای کشورمان به لبنان گفت: باید منافع رژیم صهیونیستی را در دنیا به خطر بیندازیم. به گزارش پایگاه خبری «فت فتو»؛ محسن اسلام‌زاده در نشست برخط بصیرتی پیرامون بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونسیتی به لبنان و شهادت فرماندهان حزب‌الله با محوریت «آغاز نصرالله» اظهار کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل […]

کارگردان و مستندساز اعزامی صدا و سیمای کشورمان به لبنان گفت: باید منافع رژیم صهیونیستی را در دنیا به خطر بیندازیم.

به گزارش پایگاه خبری «فت فتو»؛ محسن اسلام‌زاده در نشست برخط بصیرتی پیرامون بررسی ابعاد حمله رژیم صهیونسیتی به لبنان و شهادت فرماندهان حزب‌الله با محوریت «آغاز نصرالله» اظهار کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شخصیتی بسیار تاثیرگذار بود، با شهادت ایشان پرچم حزب‌‎الله بر زمین نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه تمام جبهه کفر برای از بین بردن جبهه مقاومت همدست شدند، تصریح کرد: رمز پیروزی در ایستادگی است باید جبهه مقاومت به اتحاد برسند و ضربه شصت محکم به صهیونیست‌ها نشان بدهند.

راه مقاومت متوقف نمی‌شود

کارگردان و مستندساز با تاکید بر اینکه با شهادت سید حسن نصرالله راه مقاومت متوقف نمی‌شود، افزود: ۳۲ سال قبل در چنین روزی موسوی دبیرکل سابق حزب‌الله لبنان به شهادت رسید اما مقاومت نه تنها تمام نشد بلکه با روی کار آمدن سید حسن نصرالله به عنوان رهبر جدید مقاومت شاهد بودیم که یک سازمان پیچیده‌تری از حزب‌الله شکل گرفت.

اسلام‌زاده با اشاره به اینکه شرایط فعلی سخت اما اوضاع ناامیدکننده نیست، گفت: کم‌تر از ۱۰ روز دیگر به هفت اکتبر نزدیک می‌شویم، فراموش نکنیم حزب‌الله لبنان برای چه چیزی وارد جنگ شد، لبنان و جبهه مقاومت برای اینکه فشار را از روی غزه قهرمان بردارند و نسل‌کشی از سوی رژیم صهیونیستی متوقف شود، وارد این کارزار شدند.

چهره رژیم صهیونیستی در جهان کریه‌تر شد




دنیا نباید برای رژیم صهیونیستی امن باشد

منبع: انــارما
?دنیا نباید برای رژیم صهیونیستی امن باشد : اخبار استان کرمان – ورزشی