دنیا منتظر انتقام شهید هنیه توسط ایران است | اخبار سیاسی

امام جمعه شهرستان فهرج گفت: امروزه دنیا منتظر حرکت دادن مهره شطرنج انتقام شهید هنیه توسط ایران است و با اینکه ما هنوز مهره انتقام را حرکت ندادیم، بازارهای جهانی ارزش خود را از دست داده است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر […]



امام جمعه شهرستان فهرج گفت: امروزه دنیا منتظر حرکت دادن مهره شطرنج انتقام شهید هنیه توسط ایران است و با اینکه ما هنوز مهره انتقام را حرکت ندادیم، بازارهای جهانی ارزش خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.
 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد و در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه و حضور میلیونی مسلمان جهان اسلام در پیاده‌روی اربعین حسینی تأکید و اشاره شد.
 

امام جمعه فهرج: لزوم سرکشی استاندار از موکب سیدالشهدا(ع) فهرج

حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم طالبی‌فرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج، با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان عزیز ما، نگذاشتند آبرو و عزت ایران و انقلاب در جلوی چشمان دشمن، خدشه‌دار شود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن ۳۰ مرداد روز مسجد، گفت: مساجد انسان‌ساز هستند و در بار آوردن فرزندان با تربیت اسلامی نقش محوری دارند.

امام جمعه فهرج در ادامه به روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: چالش‌هایی که دشمن، بعد از انقلاب برای ما پدید آورد، امروز، به‌واسطه رشد و شکوفایی در صنعت دفاعی جابه‌جا شده است.

طالبی‌فرد تصریح کرد: امروزه دنیا منتظر حرکت دادن مهره شطرنج انتقام شهید هنیه توسط ایران است و با اینکه ما هنوز مهره انتقام را حرکت ندادیم، بازارهای جهانی ارزش خود را از دست داده است.

‌وی به بازدید استاندار از موکب ماهان اشاره کرد و ضمن تقدیر از توجه استاندار استان به موکب‌های بین راهی، خواستار سرکشی استاندار از موکب سیدالشهدا فهرج شد.

امام جمعه فهرج خاطرنشان کرد: طی دو روز اخیر که از راه‌اندازی این موکب می‌گذرد، قریب به ۳۰ اتوبوس در این مکان توقف داشته‌اند و این موضوع، اهمیت موکب سیدالشهدا به‌عنوان اولین موکب استان کرمان از سمت سیستان و بلوچستان را می‌رساند.

امام جمعه موقت شهربابک: مسئله کم‌آبی در شهربابک مدیریت شود

حجت‌الاسلام ابوالقاسم پوراحمدیان امام جمعه موقت شهربابک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: ا‌ن‌شاءالله خداوند توفیق دهد که تقوای الهی را پیشه راه خود قرار دهیم و در مسیری که انبیا و اولیا الهی ترسیم کرده‌اند، گام برداریم.

وی افزود: خشوع در نماز، دوری از سخنان لغو و بیهوده، امانت‌داری، وفای به‌عهد، پایداری در نماز از جمله مواردی است که با عمل به آن می‌توانیم راه رستگاری را طی کنیم.

حجت‌الاسلام پوراحمدیان در پاسخ به این سوال که چرا باید خداوند را عبادت کنیم، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم، خداوند خالق و مربی، تامین‌کننده امنیت و رزق و روزی ما انسان‌هاست.

وی تصریح کرد: توبه و جبران گذشته، ترک گناهان کبیره، انجام دادن کارهای خیر و حسنات اقداماتی است که می‌تواند در دنیا محوکننده گناهان باشد.

امام جمعه موقت شهربابک شفاعت مقربان درگاه خداوند را تنها راه رهایی انسان‌ها از گناهان دانست و بیان کرد: انسان باید در دنیا به‌قدری مقام و منزلت داشته باشد که برادر یا خواهر شهید در آخرت او را شفاعت کنند.

وی به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اشاره کرد و گفت: آزادگان علاوه بر تلاشی که در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌ها کردند، در زندان‌های بعثتی هم مشکلات زیادی را متحمل شدند.

حجت‌الاسلام پوراحمدیان ضمن اشاره به روز جهانی مسجد، تاکید کرد: نباید مساجد را خالی بگذاریم، هیات امنای مساجد جوانان را به‌سمت و سوی مسجد جذب کنند.

وی با بیان این روز بزرگداشت بوعلی‌سینا و روز پزشک را در پیش داریم، یادآور شد: مسئولان تا می‌توانند مسئله درمان را مورد توجه قرار دهند تا با فراهم کردن امکانات و تجهیزات در شهربابک مردم برای درمان خود به دیگر شهرها مراجعه نکنند.

حجت‌الاسلام پوراحمدیان خاطرنشان کرد: مردم برخی از محله‌های شهر شهربابک در دچار بی‌آبی هستند، در روستاها که جای خود دارد و این مسئله باید مدیریت شود.

وی از بیکاری بیش از هزار نفر در شهربابک باد کرد و گفت: مسئولان شرکت مس از همین تریبون درباره چگونگی جذب نیرو و همچنین خدماتی که به شهرستان ارائه کرده‌اند به‌طور شفاف مردم را در جریان قرار دهند.

امام جمعه ریگان: انتقام قطعاً محقق خواهد شد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابوالقاسم عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اشاره به شهادت شهید اسماعیل هنیه داشت و گفت: محو شدن رژیم صهیونیستی جنایت‌کار نزدیک است.

امام جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه باید در انتقام تدبیر باشد، عنوان کرد: انتقام قطعاً محقق خواهد شد.

وی خطاب به غرب‌زدگان داخلی خاطرنشان کرد: اینکه ترسوها ایران را توصیه می‌کنند به عدم واکنش، این سخن خائنانه است و ما
مقابل ظالمان می‌ایستیم.

این خبر در حال تکمیل است….

انتهای خبر/م


دنیا منتظر انتقام شهید هنیه توسط ایران است

منبع:آرمـان
? دنیا منتظر انتقام شهید هنیه توسط ایران است