دست اندرکاران کنگره ملی شهیدحاج علی محمدی‌پور تقدیر شدند | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این مراسم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: وظیفه خودمان دانستیم که این کنگره را برگزار کنیم. وی افزود: باید شهدا به‌ ویژه شهیدان شاخص را به جوانان و جامعه معرفی […]


به گزارش نذیر کرمان؛ رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این مراسم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: وظیفه خودمان دانستیم که این کنگره را برگزار کنیم.

وی افزود: باید شهدا به‌ ویژه شهیدان شاخص را به جوانان و جامعه معرفی کنیم تا جوانان با یادگاران دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

 رنجبرکریمی گفت: برای برگزاری این کنگره و گردآوری اطلاعات در رابطه با شهید ساعت‌ها با همرزمان شهید مصاحبه انجام شد که امیدواریم در آینده جامعه در قالب شعر، کتاب، داستان و نمایشنامه از شخصیت این شهید شاخص بهره‌مند شود. 

 مسلم علی مهدی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم با تشکر و قدردانی از همه برگزارکنندگان کنگره بیان داشت: بسیار خرسندیم که سهم کوچکی در برگزاری نخستین کنگره ملی شهیدعارف حاج علی محمدی پور داشتیم و این نقش را مدیون خود شهید هستیم زیرا تا عنایت شهدا نباشد کاری انجام نمی شود.

در ادامه مصطفی دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان هم با اشاره به گفته شهیدسلیمانی اگر کل شهرستان رفسنجان را بگردیم مثل شهیدحاج علی محمدی پور پیدا نمی کنیم بیان داشت: باید بگویم اگر کل ایران را بگردیم مثل این شهید پیدا نمی کنیم.

وی افزود: وصیت نامه شهدا را زیاد می خوانم به دلیل اینکه نکات بسیار ارزشمندی در وصیت نامه شهدا وجود دارد.

 دهقان رجبی ادامه داد: جمله ای که شهید حاج علی محمدی پور در وصیت نامه اش خطاب به قاتل خودش نوشته بود: « ای برادر عرب که دنبال من می گردی تا گلوله ات را در سینه ام بنشانی و مرا شهید کنی! بدان که تو حالا دنبال من می گردی، اما روز قیامت من دنبال تو خواهم گشت با این تفاوت که تو دنبال من می گردی که مرا بکشی و من دنبال تو خواهم گشت تا تو را شفاعت کنم. » در وصیت نامه شهدای دیگر ندیدم.

در پایان از رئیس و معاونین دانشگاه ولی عصر(عج)، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، دبیر علمی و دبیر اجرایی کنگره و همه دست اندرکاران و برگزارکنندگان نخستین کنگره ملی شهید عارف حاج علی محمدی پور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نوشته دست اندرکاران کنگره ملی شهیدحاج علی محمدی‌پور تقدیر شدند اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?دست اندرکاران کنگره ملی شهیدحاج علی محمدی‌پور تقدیر شدند : اخبار استان کرمان – رفسنجان