دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سیرجان | اخبار استان کرمان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز دو راس میش وحشی در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛ راهدار روح‌الامینی گفت: طی هفته گذشته با همکاری یگان حفاظت محیط زیست […]



سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز دو راس میش وحشی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان؛
راهدار روح‌الامینی گفت: طی هفته گذشته با همکاری یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان، متخلفین صید و شکار دو راس میش وحشی دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست سیرجان ادامه داد: بر اساس گزارش‌های مردمی مبنی بر شکار غیرمجاز چهار پایان وحشی و جاسازی گوشت‌های متعلق به این جانوران در منزل، طی حکمی محل مورد نظر شناسایی و مورد تفتیش قرار گرفت که در نهایت بقایا و گوشت متعلق به شکار دو راس میش وحشی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه اخیر بهاء جانوران وحشی از بابت مطالبه ضرر و زیان، جریمه شکار و صید هر راس قوچ وحشی ۹۸۶ میلیون و ۷۸۶ ریال است چنانچه گونه ماده باشد این مبلغ به سه برابر افزایش می‌یابد و بر همین اساس متخلفین باید از بابت شکار و صید غیرمجاز دو راس میش وحشی مبلغ ۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون و ۷۱۶ هزار ریال را به حساب دولت واریز نمایند.

روح الامینی خاطرنشان کرد: پرونده تخلف این افراد تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.

انتهای خبر/م


دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سیرجان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری شکارچیان غیرمجاز در سیرجان