دستگیری سارق مسلح در رودبار جنوب | اخبار استان کرمان

فرمانده انتظامی رودبار جنوب از عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان و دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات منزل یک شهروند خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ محمدرضا نجارزاده از عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان و دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات منزل یک شهروند خبر داد.   فرمانده […]




فرمانده انتظامی رودبار جنوب از عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان و دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات منزل یک شهروند خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ محمدرضا نجارزاده از عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان و دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات منزل یک شهروند خبر داد.

 
فرمانده انتظامی رودبار جنوب در تشریح این خبر گفت: اوایل مهرماه در پی سرقت مسلحانه طلا و جواهرات در یکی از نقاط شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی به سرعت صحنه جرم را بررسی و با اقدامات اطلاعاتی و بررسی شواهد میدانی به هویت یکی از سارقان مسلح پی برده و این فرد را در مخفی‌گاهش دستگیر و اموال مسروقه را به مالباخته تحویل دادند.
 
فرمانده انتظامی رودبار جنوب به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع ذی‌صلاح اشاره و به خانواده‌ها توصیه کرد: از نگه‌داری اشیای قیمتی و طلا و جواهر در منزل خودداری کنند و بهترین راه در این زمینه، استفاده از صندوق امانات بانک است.
منبع: رودبار ما 
انتهای خبر/ پورحیدر


دستگیری سارق مسلح در رودبار جنوب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگیری سارق مسلح در رودبار جنوب