دستگيری ضارب کارمند یک اداره در بافت

فرمانده انتظامی بافت با اشاره به دستگيری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی بر سعه‌صدر و کنترل خشم در مراودات اجتماعی تاکيد کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی پلیس، محمدجواد آرامون گفت: در پی اعلام يک مورد ضرب و جرح مقابل اداره راه و شهرسازی بلافاصله ماموران […]



فرمانده انتظامی بافت با اشاره به دستگيری ضارب کارمند اداره راه و شهرسازی بر سعه‌صدر و کنترل خشم در مراودات اجتماعی تاکيد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی پلیس، محمدجواد آرامون گفت: در پی اعلام يک مورد ضرب و جرح مقابل اداره راه و شهرسازی بلافاصله ماموران به محل اعزام و متوجه شدند يکی از کارمندان اين اداره توسط يک نفر با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته و ضارب نيز متواری شده است.

وی افزود: در ادامه ماموران با تحقيقات انجام‌ گرفته اين فرد را شناسايی و وی را با تشکيل پرونده اوليه به مراجع‌ قضايی معرفی کردند.
 
فرمانده انتظامی بافت با تاکيد بر تلاش مضاعف همگان در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بر حل و فصل مسائل و مشکلات از طريق گفتگو و شفاف‌سازی قوانين و مقررات برای مراجعين تاکيد کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


دستگيری ضارب کارمند یک اداره در بافت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دستگيری ضارب کارمند یک اداره در بافت