در شورای آموزش و پرورش استان کرمان چه گذشت؟ | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت مستندسازی و صدور اسناد مالکیت املاک آموزش و پرورش استان برگزار شد. محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۳ مردادماه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: برای مدارس وقفی باید سند اعیانی گرفته شود و نباید سند آن به اسم آموزش و پرورش […]



نذیر کرمان/کرمان نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان با محوریت مستندسازی و صدور اسناد مالکیت املاک آموزش و پرورش استان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۱۳ مردادماه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: برای مدارس وقفی باید سند اعیانی گرفته شود و نباید سند آن به اسم آموزش و پرورش زده شود و نباید نافی مالکیت وقف بود.

وی افزود: اجازه نمی‌دهیم یک وجب از زمین‌های وقفی مردم به نام آموزش و پرورش با نهاد دیگری زده شود.

فداکار با اشاره به اقدام آموزش و پروش برای اخذ سند مالکیت املاک این نهاد تصریح کرد: اگر این اقدام زودتر انجام می‌شد، خیلی از املاک آموزش و پرورش به تاراج نمی‌رفت.

استاندار کرمان تاکید کرد: این را می‌دانیم که آموزش و پرورش باید مدرسه داشته باشد اما نباید نافی وقف مردم و مالکیت وقف باشیم.

به گزارش نذیر کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به وجود ۶۲۰۰ مدرسه در استان، اظهار کرد: آموزش و پرورش حدود ۵۳۰۰ ملک دارد که تقریبا ۲۰۰۰ مورد آن فاقد سند بود و در دو سال اخیر سند مالکیت ۸۰۰ مورد آنها صادر شده است.

انتهای پیام


در شورای آموزش و پرورش استان کرمان چه گذشت؟

منبع: ایـسنا
? در شورای آموزش و پرورش استان کرمان چه گذشت؟