درگیری، سناریویی برای سرقت خودرو

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و اعلام وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو ۲۰۷ در جاده سولقان، عوامل کلانتری ۱۴۲ کن به جهت بررسی موضوع به محل اعزام و با بررسی موضوع متوجه شدند سارقان اقدام به […]



به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و اعلام وقوع یک فقره سرقت خودرو پژو ۲۰۷ در جاده سولقان، عوامل کلانتری ۱۴۲ کن به جهت بررسی موضوع به محل اعزام و با بررسی موضوع متوجه شدند سارقان اقدام به درگیری سوری با راننده خودرو ۲۰۷ اقدام نمودند که یک نفر از آن‌ها بلافاصله خودرو را سرقت و از محل متواری شد و دو نفر هم دست وی با خودروی خود از محل متواری شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله با ایجاد ترافیک سوری و اجرای طرح مهار در میدان بهاران، مشاهده کردند که سارق با خودروی مسروقه با سرعت بالا با قصد تخریب به سمت عوامل و خودرو کلانتری آمده و از آنجا متواری شد. 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس با دادن فرمان ایست و در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، موفق به متوقف نمودن خودرو شدند و متهم را زمینگیر و دستگیر نمودند.

 وی افزود: با انتقال متهم و خودرو به کلانتری، متهم به سرقت خود اعتراف نمود و اظهار داشت که با یک دستگاه خودرو پراید به همراه دو نفر از همدستان خود به سولقان رفته و با ایجاد یک دعوای سوری با مالک خودرو ۲۰۷، حین درگیری به سمت خودرو رفته و آن را سرقت نموده است که با زیر گرفتن عمدی تعدادی از شهروندان و مالک خودرو از محل متواری شده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: تعدادی از شکات به بیمارستان منتقل شده و شناسایی دیگر شکات و جرائم احتمالی و دستگیری همدستان این متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 سرهنگ افشار در پایان به مردم توصیه کرد: از هرگونه درگیری اجتناب و در هنگام پیاده شدن از خودرو خود حتی برای یک لحظه حتما خودرو را خاموش و درب آن را قفل نموده تا از وقوع هرگونه سرقت جلوگیری شود.

انتهای پیام/


درگیری، سناریویی برای سرقت خودرو

منبع: بــرنا
? درگیری، سناریویی برای سرقت خودرو