دختران كاراته‌كای كهنوجی قهرمان آسيا شده‌اند

فاطمه زهرا سعيدآبادی؛ مهرنگار احمدی، دختران كاراته‌كای كهنوجی كه در مسابقات قهرمانی جوانان آسيا در روسیه حضور داشتند قهرمان آسیا شدند. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته دو کاراته کای کهنوجی عضو تیم ملی کاراته رده پایه دختران در اولین روز رقابت‌ها موفق […]



فاطمه زهرا سعيدآبادی؛ مهرنگار احمدی، دختران كاراته‌كای كهنوجی كه در مسابقات قهرمانی جوانان آسيا در روسیه حضور داشتند قهرمان آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته دو کاراته کای کهنوجی عضو تیم ملی کاراته رده پایه دختران در اولین روز رقابت‌ها موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا شدند.

فاطمه زهرا سعید آبادی و مهرنگار احمدی دو کاراته‌کای کهنوجی عضو تیم ملی ایران امروز توانستند دو مدال طلای ارزشمند مسابقات بین‌المللی سوچی روسیه ۲۰۲۴ را کسب کنند.

مهرنگار احمدی در وزن ۶۱‌ کیلوگرم رده سنی امید ده بر هفت و هشت بر صفر مقابل کاراته‌کاهایی از روسیه به برتری رسید و در فینال  هشت بر صفر برنده شد و به مدال طلا دست یافت

فاطمه‌زهرا سعید آبادی در وزن ۵۵ کیلوگرم رده سنی امید با نتیجه ۹ بر۱ کاراته‌کایی از روسیه را برد و سپس سه بر صفر  بر نماینده کشور آذربایجان غلبه کرد و فینالیست شد.

سعیدآبادی در فینال  هشت بر صفر  نماینده کشور میزبان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

شایان ذکر است ستایش قانعی یکی دیگر از کاراته‌کاهای کهنوجی عضو تیم ملی در وزن ۵۴ فردا به میدان خواهد رفت.

این بردهای  شکوهمند  کاراته‌کاهای کهنوجی را به مردم دیار شهید شهسواری و ایران، مربی و خانواده‌های این ورزشکاران که حامی اصلی این ورزشکاران خودساخته هستند از صمیم قلب تبریک عرض می‌کنیم.

انتهای خبر/پ


دختران كاراته‌كای كهنوجی قهرمان آسيا شده‌اند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? دختران كاراته‌كای كهنوجی قهرمان آسيا شده‌اند