دانش آموزان زرندی در پی شهادت سیدحسن نصرالله راهپیمایی کردند | خبر کرمان

زرند_ دانش آموزان شهرستان زرند جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و همچنین شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند. به گزارش نذیر کرمان، دانش آموزان زرندی صبح دوشنبه با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا از محل خیابان شهید توکلی تا چهار راه […]



زرند_ دانش آموزان شهرستان زرند جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و همچنین شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش نذیر کرمان، دانش آموزان زرندی صبح دوشنبه با سردادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا از محل خیابان شهید توکلی تا چهار راه برق را طی نمودن و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی در لبنان و فلسطین خواستار اراده جهانی برای جلوگیری از این اقدامات فجیع شدند.

دانش آموزان خشمگین زرندی در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از مردم فلسطین در دست داشتند با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای کوبنده مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، با محکوم کردن جنایات وحشیانه سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر ۶۲۴۰۲۴۲


دانش آموزان زرندی در پی شهادت سیدحسن نصرالله راهپیمایی کردند

منبع: مــهر
? دانش آموزان زرندی در پی شهادت سیدحسن نصرالله راهپیمایی کردند