دادستان کرمان به موضوع خرابی نازل‌های سوخت‌ ورود کرد/ برخورد با ترک فعل‌ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان کرمان دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر کرد و خواستار جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف‌های طولانی شد. مهدی بخشی ظهر امروز ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی نارضایتی‌های مردم استان کرمان در روزهای اخیر در زمینه […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان کرمان دستورات ویژه‌ای را به منظور تسریع در روند خدمت‌رسانی و جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر کرد و خواستار جلوگیری از ازدحام و تشکیل صف‌های طولانی شد.

مهدی بخشی ظهر امروز ۳۱ تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی نارضایتی‌های مردم استان کرمان در روزهای اخیر در زمینه تعداد کم جایگاه‌های سوخت گاز طبیعی و صف‌های شلوغ مقابل این جایگاه‌ها به ویژه در جنوب و شرق استان اظهار کرد: روند خدمت‌رسانی سوخت در جایگاه‌ها باید به طور مستمر بدون هیچ کم‌کاری صورت پذیرد تا از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها جلوگیری شود.

وی به استمرار خرابی نازل‌های عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت اشاره کرد و گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در برخی جایگاه‌های ارائه سوخت، نازل‌های سوخت‌گیری خارج از دسترس شده که شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باید فورا برای رفع این مشکل و نظارت بر تعمیر سامانه‌های هوشمند این نازل‌ها و تأمین قطعات موردنیاز اقدام نماید.

دادستان کرمان ایجاد وقفه در ارائه خدمت از سوی جایگاه‌داران و یا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را تخلف دانست و تصریح کرد: هرگونه قصور یا ترک فعل در حوزه تأمین سوخت و ارائه خدمت به مردم، به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان و برخورد قانونی با آن‌ها منجر می‌شود.

انتهای پیام


دادستان کرمان به موضوع خرابی نازل‌های سوخت‌ ورود کرد/ برخورد با ترک فعل‌ها

منبع: ایـسنا
? دادستان کرمان به موضوع خرابی نازل‌های سوخت‌ ورود کرد/ برخورد با ترک فعل‌ها