دادستان شهربابک خواستار اقدام شهرداری نسبت به ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک خواستار جمع آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر توسط شهرداری شهرستان شد. افشین طبخی امروز ۳۰ مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های واصله و اعلام نارضایتی‌های عمومی در رابطه با وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان، دادستانی در راستای حفظ […]



نذیر کرمان/کرمان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک خواستار جمع آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر توسط شهرداری شهرستان شد.

افشین طبخی امروز ۳۰ مرداد ماه در این رابطه اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های واصله و اعلام نارضایتی‌های عمومی در رابطه با وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان، دادستانی در راستای حفظ حقوق عامه به این موضوع ورود کرده است.

وی با اشاره به خطرات بالقوه‌ای که در این خصوص وجود دارد؛ ادامه داد: شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات و تهدید جدی علیه بهداشت عمومی و گاز گرفتگی توسط این حیوانات خطراتی است که در این راستا وجود دارد.

دادستان شهربابک از متولیان امر خواست نسبت به پاکسازی و جمع آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهرستان و انتقال آنها به محلی مناسب اقدام نمایند.

وی افزود: مسئولیت بروز هرگونه حادثه جانی و شیوع بیماری‌ها برعهده شهرداری است.

انتهای پیام 


دادستان شهربابک خواستار اقدام شهرداری نسبت به ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شد

منبع: ایـسنا
? دادستان شهربابک خواستار اقدام شهرداری نسبت به ساماندهی سگ‌های بلاصاحب شد