خدمت‌رسانی موکب ثارالهیان کرمان به زائران امام رئوف(ع)

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: ایام پایانی ماه صفر جمعیت بسیاری از مردم از مقابل مجتمع ثارالله ابتدای خیابان وحدت به‌صورت پیاده به سمت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند اما متأسفانه ایستگاه پذیرایی در این منطقه […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سرهنگ حمیدرضا حسینخانی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان، گفت: ایام پایانی ماه صفر جمعیت بسیاری از مردم از مقابل مجتمع ثارالله ابتدای خیابان وحدت به‌صورت پیاده به سمت حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند اما متأسفانه ایستگاه پذیرایی در این منطقه طبرسی بسیار محدود است.

حسینخانی افزود: تصمیم گرفتیم با عنایت امام رئوف(ع) موکبی را برای خدمات‌رسانی به زائران بارگاه رضوی با مشارکت و کمک مردم راه‌اندازی کنیم و امسال چهارمین سالی است که موکب ثاراللهیان وابسته به مجتمع آموزشی رفاهی ثارالله با همکاری قرارگاه جهادی شهدای خانوک و با پشتیبانی سپاه ثارالله کرمان به‌منظور خدمات رسانی به زائران بارگاه رضوی از روز اربعین تا پایان ماه صفر راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال قصد داریم همچون سال گذشته در کنار توزیع روزانه بیش از شش هزار پرس غذای گرم، مجموعه اسکان موقتی با ظرفیت حدود ۲ هزار نفر با همکاری بنیاد کرامت، شهرداری منطقه ثامن و هیئت باب‌الحسین(ع) در محل چهارراه مقدم طبرسی راه‌اندازی کنیم.

حسینخانی افزود: در این ایام آشپزخانه موقت با تمام امکانات مورد نیاز برای پخت روزانه بیش از شش هزار پرس غذای گرم از ۹ شهریورماه شروع به کار می‌کند. چایخانه موکب نیز جنب مجمتع روزانه پذیرای هزاران زائر با توزیع غذای گرم و انواع دمونش‌ها، نوشیدنی‌ها، میان‌وعده و… فعال است.

معاون اجرایی سپاه ثارالله اظهار کرد: برای راه اندازی نانوایی موکب از گردان نانوای خانوک دعوت کردیم تا در این ایام نان سنتی خانوک طبخ کرده و در بین زائرین توزیع کنند. این گردان متشکل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهر خانوک است که از دوران دفاع مقدس تاکنون در عرصه‌های مختلف به‌صورت جهادی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ حسینخانی در پایان اظهار کرد: این مأموریت و خدمت با حضور بیش از ۱۸۰ نفر از بسیجیان جهادی قرارگاه جهادی شهدای خانوک و کارکنان مجتمع آموزشی رفاهی ثارالله به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

انتهای پیام


خدمت‌رسانی موکب ثارالهیان کرمان به زائران امام رئوف(ع)

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? خدمت‌رسانی موکب ثارالهیان کرمان به زائران امام رئوف(ع)