خدمات بهتری به مسافران پرواز کرمان – دبی ارائه شود | اخبار اقتصادی کرمان

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه پرواز فلای دبی با تلاش جمعی محقق شد و می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای استان فراهم کند،گفت:«تلاش همۀ مدیران استان برای حفظ و ارتقای خدمات پرواز فلای دبی ضروری است». سیدمهدی طبیب‌زاده با بیان این‌که با این پرواز نام کرمان در لیست پروازهای بسیاری […]

نذیر کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان با بیان اینکه پرواز فلای دبی با تلاش جمعی محقق شد و می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای استان فراهم کند،گفت:«تلاش همۀ مدیران استان برای حفظ و ارتقای خدمات پرواز فلای دبی ضروری است».

سیدمهدی طبیب‌زاده با بیان این‌که با این پرواز نام کرمان در لیست پروازهای بسیاری از کشورها قرار گرفته که افتخارآمیز است،خاطرنشان کرد:«تقاضا داریم خدمات استاندارد،باکیفیت،منظم،سریع و مطلوب در ترمینال پروازهای خارجی ارائه شود تا بتوانیم ادعا کنیم دارای سطحی از استانداردهای لازم صنعت جذب توریست هستیم».

وی انجام فعالیت‌های تجاری،توسعه‌ای و گردشگردی را در ماندگاری پرواز فلای دبی مؤثر دانست و افزود:«نواقصی وجود دارد که باید اصلاح،خدمات بهتری به مسافران ارائه شود و اتاق کرمان آماده است دوره‌های آموزشی را در این ارتباط برگزار کند».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی کرمان،وی در نشست با استاندار کرمان به‌منظور بررسی راهکارهای موجود در راستای پایداری پرواز فلای دبی با اشاره به اینکه با این پرواز ارتباط کرمان با ۱۵۰ فرودگاه و ۱۱۰ کشور برقرار شده است،اظهار کرد:«کرمان به همت برنامه‌ریزان گردشگری و اجرای پروژه‌های تأثیرگذار به مقصد گردشگری ملی و بین‌المللی تبدیل می‌شود،مقصد گردشگری نیاز به ابزار دارد و پرواز بینالمللی فلای دبی یکی از این ابزارهاست».

رئیس اتاق کرمان اضافه کرد:«این پرواز بسیار مهم و مؤثر است و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا این پرواز پایدار شود».

وی ادامه داد:«همچنین آمادگی داریم تعدادی از مدیران و پرسنل را برای آشنایی بیشتر با ارائۀ خدمات به مسافران خارجی به دبی بفرستیم تا از نزدیک با روند کار آشنا شوند».

رئیس اتاق کرمان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائۀ گزارشی از روند برقراری این پرواز و تلاش ۱۰ ساله در این ارتباط اشاره کرد و افزود:«این مسئله به صورت یک نقص جدی در همایش کرمان آیدکس مطرح شد و نقطۀ عطف این پیگیری‌ها حضور استاندار کرمان در اتاق ایران بود». /پ




خدمات بهتری به مسافران پرواز کرمان – دبی ارائه شود

منبع:خبر کرمان
?خدمات بهتری به مسافران پرواز کرمان – دبی ارائه شود :اخبار استان کرمان – اقتصادی