خبر خوش برای مشمولان با بیش از ۸ سال غیبت سربازی

مشمولان بالای ۸ سال غیبت می‌توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند. به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” به نقل از سازمان وظیفه عمومی فراجا، مشمولان بالای ۸ سال غیبت می‌توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند. […]

مشمولان بالای ۸ سال غیبت می‌توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند.

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” به نقل از سازمان وظیفه عمومی فراجا، مشمولان بالای ۸ سال غیبت می‌توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند.

مشمولان غایب با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور وانتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی بهره‌مند می‌شوند.

از دیگر مزایای این طرح عدم محدویت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی (۱۴الی ۲۱ ماه)، حذف ۲ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضافه خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات وحج و به کارگیری مشمولان طرح، متناسب با تخصص، مهارت وتوانمندی افراد می‌باشد.

همچنین در این طرح ازامتیازات کسر خدمت تاهل ۲ماه، فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ماه و فرزند سوم ۵ ماه، کسر خدمت بواسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیز می‌توانند استفاده کنند.




خبر خوش برای مشمولان با بیش از ۸ سال غیبت سربازی

منبع: انــارما
?خبر خوش برای مشمولان با بیش از ۸ سال غیبت سربازی : اخبار استان کرمان – ورزشی