خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر هستند

لیدا طهماسبی خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» خبرنگاران را سنگرسازان بی‌سنگر دانست و گفت: عموماً ما خبرنگارن برای اقشار مختلف جامعه مطالبه‌گری می‌کنیم اما نوبت به خودمان که می‌رسد، سکوت می‌کنیم.   به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» امروز ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار است. طبیعتاً این روز برای همه کسانی که […]



لیدا طهماسبی خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» خبرنگاران را سنگرسازان بی‌سنگر دانست و گفت: عموماً ما خبرنگارن برای اقشار مختلف جامعه مطالبه‌گری می‌کنیم اما نوبت به خودمان که می‌رسد، سکوت می‌کنیم.
 

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» امروز ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار است. طبیعتاً این روز برای همه کسانی که در عرصه خبر قلم در دست دارند و برای مطالبه‌گری کلمات را می‌نگارند حائز اهمیت است.

شاید تنها روزی است که خبرنگاران از دغدغه‌های خودشان می‌گویند، ۳۶۴ روز برای دیگران اما یک روز برای خبرنگاران؛ واقعیت این‌جاست که خبرنگاران در این یک روز هم باز مطالبه حقوق مردم را دارند.
 
تیم خبری «نذیر کرمان» خوشبختانه ۱۰ سال است که توانسته در حوزه خبر قدم بردارد و با تلاش خبرنگارانش الفبای خبری را هجّی کند.

روز خبرنگار بهانه‌ای شد تا با خبرنگاران این پایگاه خبری به گفتگو بنشینیم و از دغدغه‌هایشان بگوییم.

مسئولان پاسخ‌گوی خبرنگاران باشند
زهرا سلیمانی سردبیر «نذیر کرمان» در پاسخ به این سئوال که به‌نظر شما چه چیزی مانع می‌شود که خبرنگار از رسالت اصلی خود دور بماند، گفت: ایمان دارم که خبرنگاران با تمام وجود مشکلات را پی‌گیری می‌کند اما وقتی مسئولان همراهی نمی‌کنند و پاسخ‌گو نیستند باعث می‌شود که خبرنگار به نتیجه نرسد.
 
وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند یکی از وظایف مهم آن‌ها پاسخ‌گویی است و از آن‌جا که خبرنگاران نماینده مردم هستند، بنابراین باید به خبرنگار پاسخ‌گو باشند؛ عدم‌پاسخ‌گویی باعث می‌شود که خبرنگار بی‌انگیزه شود.
 
چرا مدیران خبرنگاران صدا و سیما ارحج می‌دانند
سردبیر پایگاه خبری « نذیر کرمان» تاکید کرد: یکی از مسائلی که متاسفانه دردآور است، ارجحیت دادن خبرنگاران صدا و سیما نسبت به سایر خبرنگاران است یعنی مدیر یک دستگاه و یا اداره ترجیح می‌دهد ابتدا با خبرنگارن صدا و سیما که دوربین به دست هستند، گفتگو داشته باشد.
 
سلیمانی تاکید کرد: هر چند در سال‌های گذشته توجه به خبرنگار و جایگاه او بیش‌تر شده است اما با این‌حا هنوز آن‌گونه که باید به خبرنگاران توجه نمی‌شود.
 
خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر هستند
لیدا طهماسبی خبرنگار بخش اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» خبرنگاران را سنگرسازان بی‌سنگر دانست و گفت: عموماً ما خبرنگارن برای اقشار مختلف جامعه مطالبه‌گری می‌کنیم اما نوبت به خودمان که می‌رسد، هیچ مطالبه‌ای نداریم.
 
وی ادامه داد: اگر توجه کنید حتی در روز خبرنگار، خبرنگاران هیچ مطالبه‌ای برای خودشان ندارند و اصولاً اعتراض دارند که چرا مسئولان پاسخگوی ما خبرنگاران که نماینده مردم هستیم را نمی‌دهند.

طهماسبی گلایه کرد که گاهی خبرنگاران در پشت درهای بسته می‌مانند تنها به‌خاطر این‌که مطلبی را نوشته‌اند یا حقی را مطالبه کرده‌اند که به مذاق مدیر یا مسئول یک اداره و یا دستگاه خوش نیامده است.

وضعیت اقتصادی خبرنگاران خوب نیست
خبرنگار بخش اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» تاکید کرد: وضعیت اقتصادی خبرنگاران خوب نیست، قشری که نه خانه دارند و نه ماشینی و هیچ ارگانی و دستگاهی از ان‌ها د راین رابطه حمایت نمی‌کند.
 
انتهای خبر/ پسند
 
 
 


خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر هستند

منبع:آرمـان
? خبرنگاران سنگرسازان بی‌سنگر هستند