خانه عنکبوتی شیطان شب گذشته فروریخت | اخبار استان کرمان

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شب گذشته خانه عنکبوتی شیطان فروریخت گفت: لحظه فرار نخست وزیر پلید و آدم‌کش یهود را مشاهده کردید. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سردار ابراهیم جباری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همرزمان ایشان […]




مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه شب گذشته خانه عنکبوتی شیطان فروریخت گفت: لحظه فرار نخست وزیر پلید و آدم‌کش یهود را مشاهده کردید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سردار ابراهیم جباری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همرزمان ایشان در محل مصلی امام علی علیه‌السلام شهر کرمان در جمع مردم گفت:
خوشحالم که در این لحظات افتخار، حماس و پیروزی در میان جمع کرمانی‌های شهیدپرور، استان بزرگ، ارزشمند و پایتخت مقاومت هستم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق ۲» و با تأکید بر اینکه شب گذشته خانه عنکبوتی شیطان فروریخت ابراز کرد: لحظه فرار نخست وزیر پلید، آدم‌کش و جنایتکار یهود را مشاهده کردید.

وی بیان کرد: امروز ابتدا برای بزرگداشت و یادبود و مراسم شهید والا مقام سید حسن نصرالله پاره تن امت اسلامی می‌خواستید تجمع کنید، اما وقتی دیشب رزمندگان این کشور دشمن خبیث را سرکوب کردند، فضای دیگری هم ایجاد شد ما بین شادی و غم قرار داریم، شادی به‌خاطر این همه افتخار و سربلندی و غم برای شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان.

جباری اظهار کرد: یه نیابت از همه شما به شهدای قدس، فلسطین، غزه، عراق، یمن، سوریه و ایران اسلامی و فرماندهان شهید والامقام سلام می‌کنیم. سلام بر مردم ایران اسلامی و مردم پایتخت مقاومت که گوهری بی‌نظیر و ارزشمند شهید سلیمانی را در آغوش خود دارند. سلامی آکنده از یک دنیا مهر، محبت و عشق به امام خامنه‌ای عزیزتر از جان‌مان، پدر امت اسلامی.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: دیشب سپاه پاسداران حماسه‌‌ای بزرگ را آفریدند.

وی با اشاره به عشق سید حسن نصرالله به مقام ولایت بیان کرد: من از نزدیک می‌دیدم در دیدارها این رابطه عاشقانه بین حضرت آقا و شهید والامقام سلیمانی و سید حسن نصرالله‌ را. بین این دو شهید و حضرت آقا رابطه عاشقانه بود، مکرر در محضر شهید سید حسن نصرالله بودم، مدتی در محضر این شهید برای انجام وظیفه مشرف شدم او عاشق مقام معظم رهبری بود.

جباری افزود: امروز شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله زنده‌اند و ما را می‌بینند اگر در مسیرشان ثابت‌قدم باشیم، ما را دعا می‌کنند و جبهه حق را یاری خواهند کرد. از این‌جا به حاج‌قاسم عرص می‌کنیم که ما راه شما را ادامه می‌دهیم و از مسیر شما تخطی نمی‌کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف خورد، انجام عملیات دیشب برای تدبیر گدشته بود، این‌بار یک عملیات سایبری و جنجالی در زمان اجرای برنامه تا زمان حرکت موشک‌ها برای رسیدن به اهداف روی سامانه های پدافندی دشمن آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات از موشک‌های مافوق صوت فتاح استفاده شد، اظهار کرد: صهیونیست‌ها دچار غافلگیری اطلاعاتی و نظامی شدند و پایگاه مهم نواتیم و اشیانه‌های f۳۵ زده شد. تعدا قابل توجهی از f۳۵ که ۸۰ تن بمب را بر سر سید حسن نصرالله ریخته شد، قلع و قمع شد و به آن‌ها درس عبرت داده شد و این جزیی کوچک از قدرت ما بود.

جباری تأکید کرد: اکنون در این مکان می‌گوییم اگر دشمن خطا کند، قطعاً چندهزار در تل‌آویو فرو خواهد آمد و به تعبیر حضرت آقا تل‌آویو و حیفا را شخم خواهیم زد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: دشمن شهید سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله را از ما گرفت،این دو شهید را مقام معظم رهبری، هر دو شهید راه، اندیشه و مکتب معرفی کردند.

وی بیان کرد: سازمان قدس قبل از حاج‌قاسم سازمانی نبود از زمانی که حاج‌قاسم سازمان قدس آمد و قدس و لبنان بزرگ شدند و منطقه را تحت نفوذ خود قرار دادند. این دو سازمان رزمندگان جبهه مقاومت را تربیت کردند

جباری تصریح کرد: اکنون جبهه مقاومت از توان بالایی برخوردار است و دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد، در یمن، لبنان، غزه، سوریه، عراق چند صد هزار نیروی نظامی تربیت شده است و کدام قدرت می‌تواند با این توان بالا مقاومت کند؟

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه بدانید طراح و صاحب فکر و نظریه‌پرداز محور مقاومت مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: سید حسن، سید عبدالملک بدرالدین از پایه‌های مقاومت هستند، اما فرمانده اصلی در کل این عرصه شهید سلیمانی بود. سید حسن و حاج‌قاسم به معنای واقعی کلمه یک فرمانده بودند، تشخیص و تصمیم درست، مصمم در اجرا، باهوش و ویژگی این دو بزرگوار اطاعت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری بود.

وی گفت: روزی در محضر سید حسن نصرالله شرف‌یاب شده بودم، ایشان گفتند، ماه‌ها پدر، مادر و خانواده‌‌ام را نمی‌توانم ببینم و در شرایط سخت زندگی می‌کنم، اما شخصیت‌های مهم وقتی به ملاقات من می‌آیند اگر دو ساعت ملاقات داشته باشیم یک ساعت و نیم از حکمت و بزرگی مقام معظم رهبری صحبت می‌کنم تا همه بدانند که ما چه رهبری با عظمت داریم.

جباری ابراز کرد: سید حسن یک عالم ربانی بود، شخصیت کاریزماتیک مثل حاج قاسم و نصرالله اجازه نداد آمریکا حاکم منطقه شود، رمز موفقیت این شهدا، تبعیت محض از حضرت آقا بود.

انتهای خبر/پسند


خانه عنکبوتی شیطان شب گذشته فروریخت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? خانه عنکبوتی شیطان شب گذشته فروریخت