حفظ وحدت و حمایت از رئیس جمهور منتخب را رسالت خود می دانیم

به گزارش خبرگراری برنا از قزوین، حجت الاسلام حمید رسایی روز دوشنبه در تجمع روز سقای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین اظهارداشت: قصه عاشورا تنها حادثه تاریخ بشریت است که بیجاد ا گذشت هزاران سال هنوز در دلها شوق ایجاد کرده و خاموش نخواهد شد. وی افزود: جنبه احساسی عاشورا […]


به گزارش خبرگراری برنا از قزوین، حجت الاسلام حمید رسایی روز دوشنبه در تجمع روز سقای عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین اظهارداشت: قصه عاشورا تنها حادثه تاریخ بشریت است که بیجاد ا گذشت هزاران سال هنوز در دلها شوق ایجاد کرده و خاموش نخواهد شد.

وی افزود: جنبه احساسی عاشورا باید به عقلانیت تبدیل شود تا بدانیم امام حسین (ع) از نداشتن یاران مخلص در رنج بود و به شهادت رسید.

رسایی یادآور شد: عاشورا محدود به یک دوره و زمان خاص نیست و همواره ادامه دارد و شعار «کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا» بیانگر توجه به شناخت حق و باطل است و همه باید دنبال وحدت باشیم

این نماینده مجلس تقویت وحدت در جامعه را مهم دانست و گفت: نباید تبلیغات دوران انتخابات دستمایه اختلاف شود بلکه لازم است همه آن‌ موضوعات را فراموش کنیم و بدانیم لازم است در راستای سیاست های تبیین شده از سوی رهبری گام برداریم.

وی تصریح کرد: در دوره انتخابات تشخیص بر عهده مردم گذاشته شد و و امروز رییس جمهور منتخب مورد تایید رهبری و همه مردم است و باید در راستای حمایت از ایشان بر اساس سیاست های اصلی نظام حرکت کنیم.

حجت الاسلام رسایی افزود: سیاست به معنای اقامه دین است و واجبات الهی باید اجرا شود و به تاسی از امامان معصوم با پیوند دین و سیاست در مبارزه با ظلم و جور جدی باشیم.

رسایی گفت: هر اقدامی در راستای ایجاد اختلاف بعد از انتخابات بر خلاف منویات رهبری است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اتاق فکر و میز مهدویت را به راه انداخته تا جریان منتظران را به انحراف بکشاند و طرفداران ولیعصر از فلسفه قیام علیه ظلم زمانه دور بمانند.

رسایی در ادامه به ماجرای امام حسین (ع) در کربلا اشاره کردو یادآورشد: قصه عاشورا تنها حادثه تاریخ بشریت است که علیرغم گذشت هزاران سال از آتشی که در دل‌ها ایجاد کرده، هنوز خاموش نشده و جریان دارد.

وی خاطرنشان کرد: عاشورا دارای یک جنبه احساسی است که باید به جنبه عقلانیت تبدیل شود و بدانیم امام حسین (ع) از بی یاری به شهادت رسید، نه از بی آبی و این واقعیت‌ها مورد توجه قرار ‌گیرد.

در ادامه مراسم عزاداری برگزار شد.

انتهای پیام


حفظ وحدت و حمایت از رئیس جمهور منتخب را رسالت خود می دانیم

منبع: بــرنا
? حفظ وحدت و حمایت از رئیس جمهور منتخب را رسالت خود می دانیم