حضور ۹۸ هزار کرمانی در پیاده‌روی حسینی | اخبار استان کرمان

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون ۹۸ هزار و ۹۳۸ نفر برای حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین از استان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند. محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اعزام و حضور زائران اربعین حسینی در کشور عراق گفت: به زائران اربعین […]



مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان گفت: تاکنون ۹۸ هزار و ۹۳۸ نفر برای حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین از استان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

محمدعلی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به اعزام و حضور زائران اربعین حسینی در کشور عراق گفت: به زائران اربعین که به این سفر مشرف شده‌اند، توصیه می‌کنیم سفر خود را کوتاه کرده و هر چه زودتر به کشور بازگردند.

مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان کرمان ادامه داد: تاکنون ۹۸ هزار و ۹۳۸ نفر برای حضور در پیاده‌روی عظیم و گسترده اربعین از استان کرمان در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۷ هزار و ۱۸۰ نفر مرد و ۴۱ هزار و ۷۵۸ نفر زن هستند.

وی ابراز کرد: بر اساس آمار، بیش‌ترین خروجی برگشت زائران کرمانی به کشور مربوط به روز گذشته سی و یکم مردادماه بوده است و همچنین سوم، چهارم و پنجم شهریورماه نیز زائران به‌عنوان روز بازگشت خود انتخاب کرده‌اند که بیش‌ترین تعداد بازگشت را در این سه روز خواهیم داشت.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: بیش‌ترین تعداد زائری که در استان برای حضور در پیاده‌روی ثبت‌نام کرده بودند از شهرستان کرمان با تعداد ۳۰ هزار زائر، پس از آن رفسنجان ۱۰ هزار زائر، سیرجان ۸ هزار زائر و جیرفت ۵ هزار و ۹۶۰زائر بوده است.

انتهای خبر/م
 


حضور ۹۸ هزار کرمانی در پیاده‌روی حسینی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حضور ۹۸ هزار کرمانی در پیاده‌روی حسینی