حضور دانشجویان کرمانی در یادمان‌های عملیاتی غرب کشور

بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان استان کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد. به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع […]


بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان استان کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر سال جمعی از جوانان دانشجو از مناطق عملیاتی راهیان نور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه‌آفرینی رزمندگان در دفاع مقدس و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

سید هادی طباطبایی افزود: در مرحله نخست اعزام کاروان دانشجویی راهیان نور، بیش از ۲۸۰ نفر از دانشجویان دختردانشگاه‌های استان کرمان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

طباطبایی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده انشاءالله تمام تلاش خود را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص «زیارت با معرفت» و استفاده حداکثری دانشجویان از این سفر انسان‌ساز معنوی خواهیم کرد.

وی هدف از اعزام این کاروان‌ ها را بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای عزیز، آشنایی با جوانمردی ها و دلاوری های شهدای گرانقدر در دفاع از میهن اسلامی و تقویت روحیه اخلاص، ایثار و شهادت طلبی در آنان اعلام نمود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قریب ۶۰۰ نفر از دانشجویان تا پایان مهرماه امسال به مناطق عملیاتی مختلف غرب کشور اعزام خواهند شد.


حضور دانشجویان کرمانی در یادمان‌های عملیاتی غرب کشور

منبع: خــبرگزاری بســیج
? حضور دانشجویان کرمانی در یادمان‌های عملیاتی غرب کشور