حزب‌الله و قدس مجاهدپرور هستند | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از زمانی که حاج قاسم آمد سازمان قدس و سازمان حزب الله در لبنان شکوفا و بزرگ شدند و این دو سازمان معلم و مجاهدپرور هستند و جوانان بزرگ و فرماندهان سلحشوری تربیت کردند. سردار ابراهیم جباری پیش از ظهر امروز ۱۱ مهرماه در مراسم […]



نذیر کرمان/کرمان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از زمانی که حاج قاسم آمد سازمان قدس و سازمان حزب الله در لبنان شکوفا و بزرگ شدند و این دو سازمان معلم و مجاهدپرور هستند و جوانان بزرگ و فرماندهان سلحشوری تربیت کردند.

سردار ابراهیم جباری پیش از ظهر امروز ۱۱ مهرماه در مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله، سردار نیلفروشان و فرماندهان شهید حزب‌الله در کرمان با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: خانه عنکبوتی شیطان فرو ریخت و لحظه فرار نخست وزیر پلید کودک‌کش و صهیونیست جنایتکار را مشاهده کردید که در چه شرایطی قرار داشتند.

وی افزود: قرار بود امروز شما برای بزرگداشت و یادبود مراسم شهید والا مقام سید حسن نصرالله عزیز، پاره تن امت اسلامی تجمع کنید ولی دیشب دشمن خبیث را سرکوب کردیم و فضای دیگری هم ایجاد شد و ما بین شادی و غم قرار داریم؛ شادی از این همه عزت، سعادت، افتخار و سربلندی و غم برای از دست دادن سید حسن نصرالله.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای قدس، غزه، لبنان، عراق، یمن، سوریه و ایران اسلامی گفت: سپاه پاسداران شب گذشته حماسه‌ای عظیم آفرید.

به گزارش نذیر کرمان، در این حین مردم با سر دادن فریاد «سپاه انقلابی تشکر، تشکر» از سپاه تشکر کردند و در ادامه سردار جباری از خاطرات خود از شهید سید حسن نصرالله و عشق این شهید والا مقام به مقام معظم رهبری گفت.

وی بیان کرد: امروز حاج قاسم و سید زنده، حاضر و شاهد هستند و اگر در مسیرشان ثابت قدم باشیم و میدان را خالی نکنیم، ما را دعا خواهند کرد و جبهه حق را یاری خواهند نمود.

طبق اعلام سردار جباری، دیشب ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف خورد. البته قبل از آن عملیات وسیع سایبری روی سامانه‌های پدافندی دشمن انجام شد و این باعث عبور ۹۰ درصد موشک‌ها شد و موشک‌های مافوق صوت و … هم در این عملیات استفاده و به نمایش گذاشته شد و دشمن دچار غافلگیری نظامی و اطلاعاتی سنگین شد و مراکز مهمی زده شد پایگاه مهم نظامی و مرکز آشیانه‌های F۳۵ منهدم شد.

وی ادامه داد: به آنها درس عبرت دادیم و این جزئی کوچک از قدرت ما بود.

«دشمن اگر دست از پا خطا کند قطعاً اگر دیشب ۲۰۰ موشک فرستادیم، در برنامه‌های بعدی ۴۰۰ و یا ۱۰۰۰ موشک خواهیم فرستاد». این بخش دیگری از سخنان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب در جمع مردم کرمان بود.

به اعتقاد وی، شهیدان والا مقام (سردار حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله) شخصیت جامع و کاملی داشتند و رهبری هر دو شهید عزیز را مکتب، راه، اندیشه و مسیر عزت و سعادت و سربلندی معرفی کردند.

سردار جباری افزود: رهبری، حاج قاسم را مکتب معرفی کردند و سردار دل‌ها نقشه راه و چراغ هدایت است و ما باید در مسیر او قرار بگیریم.

به گفته مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبری، شهید سید حسن نصرالله را نیز برای جهان اسلام مکتب معرفی کردند.

وی در ادامه گفت: سازمان قدس قبل از حاج قاسم سازمان نبود و از زمانی که حاج قاسم آمد سازمان قدس و سازمان حزب الله در لبنان شکوفا و بزرگ شدند و این دو سازمان معلم و مجاهدپرور هستند و جوانان بزرگ و فرماندهان سلحشوری تربیت کردند.

ادامه دارد


حزب‌الله و قدس مجاهدپرور هستند

منبع: ایـسنا
? حزب‌الله و قدس مجاهدپرور هستند