حجت الاسلام علیدادی: توجه به ظرفیت‌های کشور در گام دوم انقلاب مدنظر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانه را کاملا حکمیانه خواند و گفت: در این بیانیه به چند مسأله به صورت جدی توجه شده و در آن باید مد نظر قرار گیرد که ظرفیت های کشور در گام اول چه چیزهایی هستند و […]


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/fetfet/domains/nazirkerman.ir/public_html/nazirkwp/plugins/easy-watermark/src/classes/Features/CacheBusting.php on line 155


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به سالگرد بیانیه گام دوم انقلاب، این بیانه را کاملا حکمیانه خواند و گفت: در این بیانیه به چند مسأله به صورت جدی توجه شده و در آن باید مد نظر قرار گیرد که ظرفیت های کشور در گام اول چه چیزهایی هستند و از این ظرفیت‌ها به چه میزان استفاده شده است.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان افزود: در بیانیه گام دوم باید توجه شود که چقدر مسیر برای نسل فعال کشور باز شده تا مسیر انقلاب به بهترین وجه پیش رود.
 
وی اظهارداشت: تجربه آزمایش شده مبنی بر اینکه دشمن، دشمن است را در گام دوم نباید تجربه کنیم و در این برهه لبخند زدن در مقابل دشمن جایگاهی ندارد.
 
امام جمعه کرمان بیان کرد: امروز نسل جوان، مومن و مجاهد فی سبیل الله فلسطین عزم را جزم کرده تا همه جبهه ها را علیه رژیم صهیونیستی فعال کند و به فضل خدا پیروزی بر این رژیم جعلی را رقم بزند.
 
وی با اشاره به قیام‌ خونین ۱۷ شهریور نیز گفت: این قیام‌ جریان قدرتمند دفاع از حق و انقلاب بود و باعث شد حکومت از آن روز هر روز عقب‌نشینی کند و روند پیروزی انقلاب اسلامی با شهادت شهدای این روز سرعت گرفت.
 
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به سالروز حمله به برج های دوقلوی تجارت جهانی در آمریکا، افزود: زوایای پنهان زیادی در این عملیات وجود دارد اما آنچه وجود دارد این است که این اتفاق بهانه ای برای اشغال افغانستان و عراق بود و حتما تاریخ از این نخواهد گذشت.


حجت الاسلام علیدادی: توجه به ظرفیت‌های کشور در گام دوم انقلاب مدنظر است

منبع: تــابناک
? حجت الاسلام علیدادی: توجه به ظرفیت‌های کشور در گام دوم انقلاب مدنظر است