حجاب عزت را بر قامت عریان بشر پوشاند | اخبار استان کرمان

بانوی نخبه شهرستان جیرفت گفت: عفاف و حجاب نه‌تنها چیزی را از انسان کم نمی‌کند بلکه عزت را بر قامت عریان بشر پوشانده است. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ لیلا عرب در خصوص حجاب و عفاف گفت: زمانی که صیغه حجاب بر امت حضرت محمد(ص) خوانده شد، یعنی بانگ کرامت و […]



بانوی نخبه شهرستان جیرفت گفت: عفاف و حجاب نه‌تنها چیزی را از انسان کم نمی‌کند بلکه عزت را بر قامت عریان بشر پوشانده است.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ لیلا عرب در خصوص حجاب و عفاف گفت: زمانی که صیغه حجاب بر امت حضرت محمد(ص) خوانده شد، یعنی بانگ کرامت و عزت بر قامت زیبای انسانیت پوشیده شد، زنان امت پیامبر خاتم الگوی زنان جهان شدند.

 
نخبه قشر بانوان فرهیخته شهرستان جیرفت بیان کرد: تفاوت انسان با حیوان در یک پوشش برازنده است که اشرف مخلوقات را رقم زده، عفاف و حجاب نه‌تنها چیزی را از انسان کم نمی‌کند بلکه عزت را بر قامت عریان بشر پوشانده است. 
 
وی ابراز کرد: اگر زیبنده تن فرزندان آدم پوشش نبود همانند میمون‌ها رقاصه سیرک بود، امروز فرهنگ عریان مغزهای لخت غربی که می‌خواهند تن و بدن فرزندان آریایی برای اهداف خودشان عریان کنند ساز عدالت‌خواهی و آزادی می‌زنند. 
 
عرب افزود: امروز کشورهای غربی با تزلزل زندگی‌های روزمره خود، از حسادت و نیرنگ به دنبال عریان کردن فرزندان این مرزوبوم هستند تا بتوانند با تحت‌الشعاع قرار دادن زندگی خانوادگی و وارد کردن فرهنگ‌های غربی به مقاصد شوم خود برسند، زیرا می‌دانند جایی که ایمان و درستی حاکم باشد نمی‌توانند ورود کنند. 
 
نخبه قشر بانوان فرهیخته شهرستان جیرفت عنوان کرد: حجاب یعنی عزت و آزادگی واقعی و شعور فرهنگی یک ملت، این را من نمی‌گویم بلکه کاوش باستان‌شناسان چندساله گویای ابهت زن از ابتدای خلقت بشر است، اگرچه امروزه تمدن‌های نوظهوری با عوام فریبان در خط مقدم بعضی از خانوادها ورود کرده و صلابت و بزرگواری‌های آن‌ها را خلع‌سلاح کرده است. 
 
وی تأکید کرد: با بررسی تاریخ هم به این نتیجه می‌رسیم که پوشش در ایران باستان و حتی در سرزمین‌های دیگر رعایت می‌شد، از نظر تاریخی در یونان، روم و ایران باستان حجاب وجود داشته و زن و مرد آن را رعایت می‌کردند. 
 
نخبه قشر بانوان فرهیخته شهرستان جیرفت تصریح کرد: درواقع بی‌حجابی مربوط به انسان‌های بدوی است که از فرهنگ انسانی بویی نبرده بودند. 
 
عرب در پایان خاطرنشان کرد: بهترین راهی که انگلیسی‌ها برای شکست مردم ایران به آن رسیدند، جنگ نرم و مبارزه با حجاب و پوشش بوده که در این مدت تلاش‌های بسیاری در این زمینه کرده‌اند و مبالغ زیادی هم صرف این کار می‌کنند، این برنامه‌ریزی از زمان رضاخان پهلوی ملعون مطرح بود و هنوز هم آثار بسیار بد بدحجابی را مشاهده می‌کنیم.
 
منبع:نذیر کرمان 
 
انتهای خبر / فلاح 


حجاب عزت را بر قامت عریان بشر پوشاند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? حجاب عزت را بر قامت عریان بشر پوشاند