جهاد آبرسانی نقطه‌ای امیدبخش است

جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه نقطه‌ای امیدبخش برای رفع تنش آبی در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان به‌شمار می‌رود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان »؛ جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه بزرگ‌ترین طرح آبرسانی در تاریخ است که نقطه‌ای امیدبخش برای مردم رودبار جنوب و […]



جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه نقطه‌ای امیدبخش برای رفع تنش آبی در شهرستان‌های رودبار جنوب و جازموریان به‌شمار می‌رود.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان »؛ جهاد آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام سپاه بزرگ‌ترین طرح آبرسانی در تاریخ است که نقطه‌ای امیدبخش برای مردم رودبار جنوب و جازموریان به شمار می‌رود.

 
 اسلام حاجب فرمانده سپاه رودبار جنوب در این رابطه گفت: جهادگران این شهرستان برای رفع تنش آبی به صورت شبانه‌روزی سخت مشغول کار هستند.
 
حاجب افزود: اجرای بتن دیوارهای مخازن درشهرستان رودبارجنوب وجازموریان از ساعت۱۶ تا چهار بامداد، توسط جهادگران، همان افرادی که خواب را برخود حرام کردند تا مبادا در این شهر کسی تشنه بماند و هرچه زودتر تنش بی‌آبی در این منطقه از بین برود ادامه دارد.
 
با اتمام این طرح با محوریت قرارگاه محرومیت‌ زدایی امام حسن مجتبی (ع) ۴ هزار مترمکعب مخزن ایجاد می‌شود و ۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر از اهالی ۹۷ روستا از آب آشامیدنی سالم بهره مند می‌شوند.
 
گروه‌های جهادی قرارگاه محرومیت‌زدایی و آبرسانی بسیج سازندگی با شناسایی روستاهای دارای تنش‌آبی و کم‌آبی، آبرسانی به این روستاها را از سال گذشته آغاز کرده‌اند.
 
طرح جهاد آبرسانی به روستاها و مناطق محروم از پروژه‌های ویژه و مهم بسیج سازندگی به‌شمار می‌رود.
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر 


جهاد آبرسانی نقطه‌ای امیدبخش است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? جهاد آبرسانی نقطه‌ای امیدبخش است